صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

سلام

سلام 

خوبین؟ 

اقلیما می باشیم . 

در عالم هپروت سیر می کردیم که متوجه شدیم تختمان دارد می لرزد!!

گفتیم خدایا یعنی زلزله است؟  

بعد  یادمان امد این گوشی جنابعالی روی سایلنت است و سایلتنش هم ویبره فعال است گوشی را برداشتم  دیدم الیزاست برداشتم  ۱۰ مینی دعواش کرد بعدش گفت بس کن اقلیما اصن می خواسم یه خبر خوش بدم نمی دم دیگه کلی منت کشی کردم گفت فردا تعطیله ما هم که روحیه ی دانشجونیمان گل کرد خوشحال شدیم.خواب هم از سرمان نیز پرید 

خوب گفتم الیزا گفتم اندکی غیبت بکنم.امروز ظهر  دیدم بعد سلف نرفت طرف سایت یعنی جایگاه همیشگیش گفتم تعجبیه کجا می ری؟؟؟؟گفت دارم می رم  تالار آوینی فیلم شب های روشنه منم که همش به این چسبیدم باهاش رفتم.اقا اونجا مگه فیلم دید الیزا؟از اول تا آخر داشت بلوتوث بازی می کرد. 

نمی دونم چی شده بود سر کلاس ریدینگ فعال شده بود هی جواب سوالا رو می داد. 

تازه نمره لیستنینگشم از من بهتر شد بمیره الهی.بعد کلاسم تموم شده و نشده دوید رفت تو سایت تازه هم اتاقیش که هم رشته ایش هم هست رو اغفال کرد اونم با خودش برد.  

راستی رو تبلیغای این فیلمه یه شعر خوشگل نوشته بود دکلمه فیلم بود 

وقتی حواست نیست زیباترینی وقتی حواست هستفقط زیبایی حالا حواست هست؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر

تو کی الان ؟!

اقلیما :سلام.اقلیمام دیگه

چه خوب ما هم که چهارشنبه ۵ شنبمون تعطیلی و علافیه :دی

اقلیما:سلام

محمد 1389/09/08 ساعت 22:56

سلام.
خبر باحالی دادی. مرسی
راستی باحال نوشته بودی دمت گرم.
فعلا

سلام بر دختر حوا
الان شما دارین مینویسین یا دوستتون؟؟؟؟؟؟
این عالم هپروت هم عالمی دارد بس شیرین
غیبت نکن زشته حسن زشته خطرناکه حسن

اگه وقت داشتی بیا اینو هم بوخون

بیا اینو ببین اگه نبینی همه عمرت در فناست......................

((((((ال کلاسیکو به روایت اسمیگل))))))))

خوشم میاد سرکار مگس گیرم نمیاد حداقل اینترنت دمه دست هست آپ کنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

نتیجه اخلاقی ،گاهی منت کشی خبرخوب برایمان میاورد

اتنا 1389/09/09 ساعت 17:38 http://ruyaye-khis.blogfa.com

خجالت نکشید بلوتوث بازی میکرد؟؟


اقلیما:سلام.از خودش بپرس
الیزا:یکی باید از خودت بپرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد