صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

امام حسین

چند تا سخنه از بزرگان غیر مسلمان در مورد امام حسین

البته اصل مطلبش انگلیسی بود توی یه مجله خودم ترجمه کردم

جالبه!

توماس کارلایل

بهترین درسی که ما از تراژدی کربلا می گیریم اینه که حسین و همراهیانش معتقدان سفت خدا بودند.آنها نشان دادند که برتری عددی به حساب نمی اید وقتی که به حق و باطل  می رسد.پیروزی حسین  با وجود اقلیتش مرا به شگفت درآورده است!


ماهاتما گاندی

من به دقت به زندگی امام حسین نگاه کردم ،بزرگترین شهید کربلاو به دقت به کربلای مقدس نگاه کردم،این به من نشون داد که هند می تونه به ÷یروزی برسه وقتی از امام حسین ÷یروی کنه

Antoine Bara

این یکی ترجمش یه حالی می شد انگلیسیشو گذاشتم!

if imam Hussein from us(christian) we should distribute flags and establish chamber around the world and called christian people by the name of imam Hussein.



صبح نوشت:آخر ترم و سرم شلوغه واقعاً سخته به همتون سر بزنم!

نظرات 19 + ارسال نظر
Mostafa 1389/09/27 ساعت 00:35 http://PhoeniX13.blogfa.com/

جالب بود...

(واقعاً جالب بود... الکی ننوشتم که فقط یه نظری داده باشم!!!)

سلام جالب بود تشکر

درسته که غیر مسلمان از حسین حرف بزنه شاید از لحاظی پذیرشش برامون سخت باشه ولی یک چیزو باور دارم که اونیکه مسیحیه واز حسین حرف می زنه با تمام وجود واحساسش حرف میزنه ودرک واقعی روبیان می کنه

محیا 1389/09/27 ساعت 11:06 http://shaki1.blosky.com

سلام دختر حوا

امیدوارم بتونی در امتحان اخر تر مت موفق بشی تازه اول راهه پس سعی کن که در ترم اول نمرات خوبی کسب کنی

ha 1389/09/27 ساعت 11:23

و همچنین
-----------------
امتحانا شروع شده -دهنم سرویسه -از اول ترم لای ریاضی رو باز نکردم حالا سه شنبه میخاد امتحان بگیره
ایشالله هممون موفق بشیم-
---------------------------------------------------
این پستت ایده جالبی بود-
-------------------------------------------
فعلا بای

حسن 1389/09/27 ساعت 12:55 http://jelveha.blogfa.com

دقیقا مثل خودم...

فاطمه 1389/09/27 ساعت 16:47 http://999f111a.blogfa.com

سلامممم عزیزم
خوب باشی و سر شار

شهاب 1389/09/27 ساعت 20:24 http://chertgah.blogfa.com

انصافا جالب بود

سلام رفیق
خیلی عالی بود

جالب بودن!!
امیدوارم امتحاناتو خوب بدی

به امید موفقیت توی درسهات عزیزم ...

آفتاب پرست 1389/09/28 ساعت 17:38

زیبا بود

چه هر وبلاگی میرم میگن امتحان داریم سر نمیزنیم

یعنی شماها واقعا درس میخونین ؟!

۳۸۱۱ 1389/09/29 ساعت 12:42 http://3811.blogfa.com/

aloooo
nisti ?

in NAzar faghat mahze ahval porsi bood :D( az no e majazi )

:دی

قشنگ بودن

احمد 1389/09/30 ساعت 00:30 http://l-s-iranuni.blogfa.com/

سلام و صد سلام خدمت خوانندگان جان...
بابا بازم من با انرژی اومدم که...
خوب چیکار کنم دیگه ...
انرژیمون زیاده دیگه..
من آپ کردم...
این بار پر باره...
بیا بخون حال کن خدایی...
نظرم این بار به دلایلی خواهشا بترکونید...
ببینم چه میکنید....
با رفیقت بیا....

من امشب دارم میرم
.
.
.
.
.
.
.
.
فکر نکنم دیگه همدیگرو ببینیم
.
.
.
.
.
.
.
منو فراموش کن
.
.
.
.
.
.
.
بخاطر تمام بدیهام منو ببخش
.
.
.
.
.
.
.
.
از طرف پائیز................. یلدا مبارک

سلام
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥ آپم بدو بیا
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥بدو بیااااااااااااااااا
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
منتظر حضور گرمت هستم

لاکو 1389/10/01 ساعت 22:58 http://laku.persianblog.ir

عالی بود مرسی
جالبه این آدما امام حسین رو میفهمن و ماها هنوز با خودمون درگیریم
راستش معنی کامنتی رو که واسم گذاشتی نفهمیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد