صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

نامه

یه سری نامس تو ادامه مطلب می ذارم

تمام این نامه ها نظر خصوصی واسه من بوده و همین طور جوابش اما من حیفم اومد بقیه نبینندش.البته من وقت نکردم نامه ی اخر رو جوابشو بدم!!!!!


صبح نوشت:یلداتون مبارک

بعداْ نوشت: این آدرس وبلاگه محمده!

ادامه مطلب ...

امام حسین

چند تا سخنه از بزرگان غیر مسلمان در مورد امام حسین

البته اصل مطلبش انگلیسی بود توی یه مجله خودم ترجمه کردم

جالبه!

توماس کارلایل

بهترین درسی که ما از تراژدی کربلا می گیریم اینه که حسین و همراهیانش معتقدان سفت خدا بودند.آنها نشان دادند که برتری عددی به حساب نمی اید وقتی که به حق و باطل  می رسد.پیروزی حسین  با وجود اقلیتش مرا به شگفت درآورده است!


ماهاتما گاندی

من به دقت به زندگی امام حسین نگاه کردم ،بزرگترین شهید کربلاو به دقت به کربلای مقدس نگاه کردم،این به من نشون داد که هند می تونه به ÷یروزی برسه وقتی از امام حسین ÷یروی کنه

Antoine Bara

این یکی ترجمش یه حالی می شد انگلیسیشو گذاشتم!

if imam Hussein from us(christian) we should distribute flags and establish chamber around the world and called christian people by the name of imam Hussein.



صبح نوشت:آخر ترم و سرم شلوغه واقعاً سخته به همتون سر بزنم!

محرم

خوب چند روز دیگه تا عاشورا بیشتر نمونده و اصولاً باید یه آمادگی داشته باشیم ولی خوب من تا دیروز که این آمادگی رو نداشتم تا این که دیشب راهی مصلا شدم!

نمی دونم چی شد که یهو ذهنم رفت یه سال پیش روز عاشورا راهی شدم راهی دانشگاه اتوبوس دیرتر از روزای دیگه پر شد اصفهانم که نه تاکسی بود و نه واحد!!!!!من و بودم و هم اتاقیم که بالاخره یکی پیدا شد ما رو ببره!!!!خب روال عادی رو طی کردیم تا رسیدیم به دانشگاه!شب رفتم مسجد دانشگاه واسه نماز و بعدشم مراسم بود !ولی عجب مراسمی بود!!!خیلی خوب بود !!!!بعدشم همه راهی شدند!!!!از کوی اساتید رد شدیم رفتیم بیت الحسین و مراسم اونجا با صفاتر!عجب شبی بود!

بعدشم که شام و بعدم بردندمون امامزاده سید محمد.بار اولم بود می رفتم و فک کنم بار آخرمم!!!خیلی آرامش بخش بود!یادش بخیر!!!!




صبح نوشت:التماس دعا!!!!!

صبح نوشت 1:دیروز دو صفحه نشریه بهمون دادند مطالبش عالی بود.در مورد محرم!این تکه شعر از اون مجلس

داشتم فکر می کردم..........

شنیدم پیکرت غارت شد ای عشق!


مادرش فرموده بود:

مثل امام ،مثل کعبه است

مردم به سمت او می روند نه او به سمت مردم....

این کعبه ی عشق اما

یک بار به سمت مردم رفت...

پیراهنش را هم غارت کردند.......

مادرش کنار قتگاه واحسینا می گفت


                           

من

سلام

خوبین؟

شرمنده این روزا سرم شلوغه!!!نمی تونیم سربزنم

یه سوال دارم

من چه شکلیم؟

منو توصیف کنید

تظرا رو باز می ذارم!



صبح نوشت:لطفاْ نظر سیاسی ندیند!!!!!!!!!اصلاْ ذوس ندارم تو وبلاگم بحث سیاسی بشه!!!من اون نظرا رو تایید کردم ولی نشون دهنده ی موافقت من نیست!فقط می خواستم نشون بدم دستی تو نظرا نمی برم.همین

الیزا نوشت

دانشجو روزت مبارک!!!

در کوچه درس رهگذاریم هنوز

وین راه دراز می سپاریم هنوز

از اول ثبت نام سال ها می گذرد

ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!

روز دانشجو مبارک 

 

 

امروز یه نمایش خیابانی بود دانشگاه در مورد ۱۶ آذر جالب بود!!!! 

محرم امسال چه شکلی می ره؟؟؟؟ 

ترجیح می دم حرف تکراری نزنم! 

 

صبح نوشت ۱:بد نیست این پست کامران نجف زاده رو بخونید!!! 

صبح نوشت ۲:کیامهر  تو این پست جدیدش کار جالبی کرده بد نیست شما هم بخونید!!!! 

نوشته شده توسط اقلیما و الیزا

بازی وبلاگی۲

سلام.اول بگم اقلیما هستم.الیزا سرش شلوغ بود من اومدم بجاش چون سر در نمی ار از بازی و اینا من نظرا رو همین جوری کپی پیست می کنم دیگه 

 

خوب الهام گفته:سخته هاااا !‌آدم می ترسه یکی رو بگه یکی دیگه ناراحت بشه ! ولی ممنون از اطلاع رسونیت !‌:دی

بهترین دوستم اردیبهشتیه... کسی که ۴ سال از من بزرگتره ولی واقعا یه دوسته ... واقعا دوسش دارم ...

http://okhatkhati.blogfa.com  

 

احمد گفته: 

سلام....
بهترین دوست مجازی من  تو پسرا که مهدی و تو دخترا هم آرتا .....
مهدیو که میشناسی آرتا هم تو پیوندام هست به نام بزرگترین وبلاگ دخترونه...
مرسی که خبر دادی... 

 

 

 

وروجک گفته: 

وااااااااااااای چه بازیه سختیه من که بازی نمی کنم  

 

آفتاب پرست : 

مرمری بانوhttp://www.bolughekaal.blogfa.com/

وجدان آگاه من یره مشهدیhttp://www.bolughekaal.blogfa.com 

البته لینک نیما رو اشتباه گذاشته لینک نیما پایین تر می ذارم!!! 

 

خوب غزل اینجوری گفته: 

دختر ها: اوا ( http://ava-1371.persianblog.ir/) و زمستان ( http://www.silver.persianblog.ir/ )
پسرها: محمد (  http://grove1.persianblog.ir/) و نیما ( http://www.arezuhaye-aghaghi.blogfa.com/)
نمی تونم انتخاب کنم چون بهترین دوستامن

 

haگفته: 

من اینجا زیاد رفیق ندارم -اما اسم سه تا شونو میگم
یکی خودت -یکی هستی -یکی ام خورشید با آدرس :

www.khorshidejonoob1.blogfa.com

من اینجا نتونستم با پسری دوست بشم -انگار خود پسراهم دوست ندارن با پسر دیگه ای رفیق باشن-خیلی دوست داشتم اینجا با یه پسری هم در ارتباط باشم ولی نشد-
.......................................
اینجا تازه یه چند نفری هم از من خیلی بدشون میاد اگه خواستی بهت میگم- 

 

مجتبی  گفته 

چرا حالا خصوصی هرکی میخواست خب خصوصی میتونست بده
راستی مگه شما از کمیته مبارزه با دوستان مجازی هستین که آدرس وبلاگ هارو میخوایین

شوخی کردم. من دوستان زیادی دارم که بهترینشون از لحاظ مجازی اینا هستن
مولانا صفا
مهر
اینا لینکشون تو وب لوگ موجوده 

 

سروش گفته: 

فردین
لیلا 

 

فاخته گفته: 

والا دوست صمیمی من پزوانه است که الان رفته منم اس ام سی باهاش در ارتباطم 

 

نیما مشهدی گفته: 

سلام !
خیلی سخته ! نمیخوام چیزی بگم که بد برداشت بشه ! کلا بذار من بازی نکنیم ! مرسی رفیق !
 

نیما پس از چند ساعت این نظرو گذاشته!!!!پسر : محمد !

دختر : ووروجک ُ غزل و اوا ! هرسه تاشون واسم دوستای خوبی بودند !

 

سلام !
خیلی سخته ! نمیخوام چیزی بگم که بد برداشت بشه ! کلا بذار من بازی نکنیم ! مرسی رفیق !

 3811 گفته: 

دوست کاملا مجازیم  خودتی ُ ولی چون لوس می شه
دوتا از بهترین دوستام رو می دارم که نیمه مجازین


http://347.blogfa.com
 

http://mjapple.blogfa.com/ 

 

این اخرم بگم دخترکوچولو گفته الیزا و الیزا هم می گم دخترکوچولو 

 

مهرداد هم چون تازه با وبلاگ آشنا شده کسیو نمی شناسه!!!

آفتاب پرستم این اخر گفته: 

یه بار ما تو مسابقت شرکت کردیم ها
حالا که پای ما به بازی های بلاگت باز شده آپ نمیشی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

دوست یا برادر!!!!بازی وبلاگی ۲

از ( موریس مترلینگ ) پرسیدند دوست بهتر است یا برادر ؟؟؟ گفت ما در انتخاب برادر نقشی نداریم... اما دوست، برادری است که خودمان آن را انتخاب میکنیم !!! روز جهانی دوست خوب بر تو دوست عزیز مبارک


بهترین دوست مجازی شما کیه؟؟؟؟لینک وبلاگشم بذارید!


آقا اصلاْ نظرای این پستو می بندم که خصوصی نظر بذراین!!!

واسه خصوصی نظر گذاشتنم دخترحوا رو کلیک کنید روش تماس با من!

یه دختر یه پسر بگین البته جنس مخالف اختیاریه بیشتر نگینداااااااا!!!!

مهمونی

دیر.ز صبح تا عصر خونه ی مادربزرگم بودم و عصرم اومدم آماده شدم واسه مهمونی شب که دیدن مکه ای دوست مامانم بود.

مهمونی نسبتاً خوبی بود کلی از معلمای دوره ی دبیرستانم رو دیدم و خیلی کیف کردم!!!اما حدود دو ساعت بیکار نشسته بودم و اس ام اس بازی می کردم!!!!کهکمی اوقاتمو تلخ کرد!

فرض کن تو مهمونی کنار معلم عربی اول دبیرستانت بشینی یا وقت شام معلم حسابن سومت و آمارت روبروت باشند


صبح نوشت 1:این جمله رو دوست داشتم وقتی کوچیک بودیم پرا عاشق مردای قوی بودند و دخترا عاشق عروسک حالا که بزرگ شدیم دختر عاشق مردای قوی شند و ÷را عاشق عروسک!!!


صبح نوشت 2:بدنیست این پست رو ببینید

صبح نوشت 3:تا شب منتظر مسابقه ی وبلاگی 2 باشید!!!

الیزانوشت

i miss u eliza

دلم واسه الیزا تنگیده!!!!!

اون که دلش خوشه!

مهمونی بود امشب

دیدن مکه ای

خودش بعد می اد می گه

من حوصلم سر رفت تو خونه

تا یه شنبه باید صبر کنم!!!!

اقلیما

جنسیت!!!

واکنشتون چیه اگه بفهمین وبلاگی که مدت زیادی بهش سر می زدید جنسیتشو دروغ گفته؟؟؟

الیزا نوشت!!!!



صبح نوشت:نگید برام مهم نیست که باور نمی کنم!!!!