صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

من

سلام

خوبین؟

شرمنده این روزا سرم شلوغه!!!نمی تونیم سربزنم

یه سوال دارم

من چه شکلیم؟

منو توصیف کنید

تظرا رو باز می ذارم!



صبح نوشت:لطفاْ نظر سیاسی ندیند!!!!!!!!!اصلاْ ذوس ندارم تو وبلاگم بحث سیاسی بشه!!!من اون نظرا رو تایید کردم ولی نشون دهنده ی موافقت من نیست!فقط می خواستم نشون بدم دستی تو نظرا نمی برم.همین

الیزا نوشت

نظرات 30 + ارسال نظر
M2X 1389/09/19 ساعت 00:43

من که خوب از نزدیک ندیدمت ببینم چه شکلی هستی...
ولی به نظرم هنوز تکلیف خودتو نمیدونی.
یه جورایی خودتو گم کردی!
تصمیم قاطع نمیتونی بگیری و دنبال Approval بقیه هستی!

یه چیزی رو از من داشته باش:
هیچ کسی نمیتونه اون طوری که خودت برای خودت تصمیم میگیری، برات تصمیم بگیره!

شاید حرفام به نظرت تکراری باشه ولی من نظر دیگه ای ندارم!

الیزا؛مرسی از لطفت و نظرت

خوب من تازه باهاتون آشنا شدم
اما میتونم بگم که یه دختر کمی شلوغ و حساس.
و البته از نظر قد و هیکل نمیتونم چیزی بگم!!

الیزا:ممنون

۳۸۱۱ 1389/09/19 ساعت 11:21 http://3811.blogfa.com/

فکر کن ، چند ساعت مونده تا امتحانم ُ‌، بعد اومدم وبلاگ گردی :)

توصیف :
به نظر من ، تو توی دوران تغییری ، دورانی که تازه داری شکل می گیری ، یه جورایی می خوای خودت خودتو شکل بدی تا این که بذاری دیگران شکلت بدن

ولی معلوم نیست می تونی یا نه

داری یه "من " رو به جامعه نشون می دی (یا سعی می کنی نشون بدی ) که قراره بشی

یه کم باید لجباز باشی ، یه کوچولو ناراضی ، خوش فکر هم می شه باشی

البته ، من اصلاااااااا نمی شناسمت ( توصیفم کاملا مجازیه )

ولی مطمئنم الان قشنگی

نظرم یه جورایی مصداق این جمله است
"هر کسی از ظن خود شد یار من "

الیزا:مرسی از حضورت

ha 1389/09/19 ساعت 12:13

چیزی از وبت کم نمیشد اگه یه پستم راجع به محرم میزاشتی

الیزا:صبر کن!

یه دختر مهربون و کمی تا قسمتی شیطون و خیلی دوست داشتنی !

الیزا:مرسی از حضورت

البته نمی تونم تصوری از شکل ظاهریت داشته باشم !

الیزا :ممنون

وروجک 1389/09/19 ساعت 14:40 http://jighestan.blogfa.com

عزیزم من انقدر باهات ارتباط نداشتم که بتونم توصیفت کنم چه شکلی هستی

الیزا:ممنون


من اومدم فضولی. لطفآ شناساییم نکنید

الیزا:

سیریش 1389/09/19 ساعت 16:16

شیخ بهایی میگه:

آنکس که بدم گفت بدی سیرت اوست/ آنکس که مرا گفت نکو خود نیکوست

حال متکلم از کلامش پیداست/ از کوزه همان برون تراود که در اوست!

حالا با توجه به ابیات بالا من میگم تو بهترینی! از همه لحاظ!

الیزا:مرسی

تسکافه 1389/09/19 ساعت 18:15

به نظرم یک سر داری و دوتا گوش و اینا!!!!

یه دختری!!!!!

ایرانی هستی!!!!!

به به دیدی من چقدر دقیقم همه ی پیش بینی هام درست بود!!!!!

الیزا:خسته نشی

سلام
۲خمل چادری , محجبه خوب یادمه یه مانتوی قهون ای خال خالیه قشنگم میپوشیدی که با کیفت ست بود و عینک بر چشم

الیزا:

سلام
این کامنت فقط برای شرکت کنندگان در رای گیری جشنواره عکسلاگ فرستاده شده است

از آنجایی که اکثر دوستان از اطلاع رسانی نامناسب جشنواره گله مند بودند، خواستم تا برای برگزاری دومین جشنواره شما خبر کنم و از شما بخواهم دست به دست ما بدهید و در این امر فرهنگی و هنری ما را یاری دهید و شما هم اطلاع رسانی به لینکی که شرایط اصلی فراخوان دوم " در آن ذکر شده کنید.

فراخوان دوم عکسلاگ با موضوع " ایران در ماه خون " می باشد. که با نگاه آزاد می توانید در 10 روز محرم از هیئت ها و عزاداران و یا هر صحنه ای که به نظرتان زیبا بود عکس بیاندازید و برای ما ارسال کنید.
به عکس برتر یک عدد سکه پارسیان هدیه میشود.

الیزا:مرسی سرزدی

دریک کلام تو خیلی زشتی

دخترحوا:مرسی از لطفت

لایک به کامنت عیال !

الیزل:خسته نشی یهو

براساس صفحات وموضوعاتی که نوشتید به نظر میاد
در روابط اجتماعی تا حدود زیادی راحت برخورد می کنید
دیدگاه مثبت اندیشی از دیگران دارید
زودرنج شاید نباشید اماگاهی اوقات ازاونهایکه دوسشون دارید ناراحت می شود
از لحاظ ظاهری پوشیده تر از دخترهای امروزی هستید
فالم خوب بود
باقیش باشه برای بعد

الیزا:مرسی
بقیشم می گفتین

خوب آبجی منی ولی درست نمی شناسمت
فکر میکنم موهات خرمایی باشه چشمت عسلی تیره
پوستت سفیده و بنی ات کشیده و قلمیه
شیطونی
مهربونی و اجتماعی
این تصویریه که من از تو دارم

الیزا:مرسی آجی

حالا جدی به نظرم از اون تیپ دخترهای مبادی آداب هستی که با دختر هاغ راحتند اما با پسر ها سخت صمیمی میشن

مذهبی و معتقدی....

با اراده هستی و چیزی رو که بخوای بدست میاری....

مهربون و دوست خوبی هستی....

حساب ما چقدر شد؟؟؟؟؟!!!!!! فالت گرفتم!!!!

راستی با یه دلنوشته آپم که دوس دارم نظرت رو بدونم

( من همون آفتاب پرستم ها!!! این بلاگ دلنوشته هامه)

الیزا:مرسی
بله فهمیدم!

مهام 1389/09/20 ساعت 11:59 http://elham-91.blogfa.com

منم چند وقته می خوام یه پست اینجوری بذارم !!

خوب به نظرم تو یه دختر معتقد و یکم مذهبی..ولی متعادلی !‌... فکر می کنم چادری باشی !

یه دختر شاد و خوب ..

راستی ترم یکی ؟!!

الیزا:مرسی از لطفت
هم آره هم نه

مهام 1389/09/20 ساعت 12:10 http://elham-91.blogfa.com

یعنی چی؟

یادمه قبلا بهم گقته بودی ترم ۳ ای ...

الیزا:دو ترم خوندم بعد انتقالی و تغییر رشته!

باورت میشهشعرم مخاطب تو دنیای واقعی نداشت

همش خیالات عاشقانست

البته یه تجربه تلخ داشتم واسه همین همه ی دلنوشته هام تلخ و سیاهند و یه غمی توشونه
اما این آخری مخصوصا زاییده ی خیالمه و تو واعیت اصلا اتفاق نیفتاده

البته کافه چارلی یه کافه تو شهرم(‌انزلی )‌هست که خیلی دوسش دارم

الیزا:آها

محیا 1389/09/20 ساعت 15:47 http://samo20.blogfa.com

سلام خانومی شما که باید بهتو نمره ی بیست داد از بس که خوبین و اجتماعی و عالی حالا چی شده که نظر سنجی می کنیدراستی چنتا تصویر از اسمان شب گذاشتم برو ببین موفق باشی

فاخته 1389/09/20 ساعت 15:48 http://3881467hk.blogfa.com/

والا من چی بگم آخه

الیزا:مرسی از حضورت

ha 1389/09/20 ساعت 19:25

فکر کنم از نظر قیافه شبیه سیبل کن خواننده ی ترکیه ای باشی-
از لحاظ اخلاقی هم پر تلاش -سر سخت -وکنجکاوی
از لحاظ پوشش فکرکنم چادری باشی -
از لحاظ کفش فکر کنم کتونی بپوشی نه کفش -یه تریپ اسپرت از نوع سنگینش-
خلاصه لهجه هم داری -قد حول 155
سن20
کیفت از این کیف لب تابیاس -وبقیه ماجرا

الیزا :

من که دیدمت :دی
دیگه چیتو توصیف کنم؟

الیزا::دی

Mostafa 1389/09/21 ساعت 19:01 http://PhoeniX13.blogfa.com/

سلام،
یه دختر مذهبی و با حجاب کامل... بزرگ شده تو یه خونواده ی نسبتاً مذهبی... با تفکرات نسبتاً سنتی!
شدیداً کنجکاو...
روابط اجتماعی خیلی بالا... البته بیشتر با دخترا...
از کارای خونه فراری نیستین... بر خلاف اکثر دخترای امروزی!!!
با حوصله و مصمم تو انجام کارا (بخصوص آپ کردن وبلاگ!!!)
خسته از کش مکشای 30آ30 و عاشق سفرای زیارتی...

اگه بخوام بنویسم، بازم میتونم بگم... هر چند که شاید هیچ کدوم از حرفام درست نباشه!

الیزا:خوب تمام توصیفاتون کاملاْ درست بود

سلام.....

به نظر من یکی مثل خودمی!!!

تو از من چی تو ذهنته؟! منم همون از تو تو ذهنمه!!!

الیزا:

راستی آپم....

بیا.....

الیزا:اومدم

حواترین 1389/09/22 ساعت 07:16

والا تجربه بسیار من نشون میده هیچکدوم از آدما اونی نبودن که من تصور می کردم

الیزا:می گفتی حالا

میدونی ؟ وقتی به یکی میگن مرسی از حضورت احساس غریبه بودن بهش دست میده ... انگار که اولین باره اومده اینجا ...

الیزا:شرمنده من همچین نظری نداشتم!!!اگه همچین برداشتی داشتی ببخش

مهام 1389/09/25 ساعت 00:06 http://elham-91.blogfa.com

خوب بالاخره چی شد ؟! چه شکلی هستی ؟! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد