صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

ذهن من

چند وقتی ذهنم مغشوشه. 

هروقت بیکار می شم فک می کنم یه سری حالت و عکس می آد تو ذهن که تا حالا ندیدم
اولیش یکیه که وسط خیابون بعضی وقتا هم یه دشت سبز چهارزانو زده 

دومیش دختریه که لب یه پرتگاه ایستاده و یه پیرهن بلند پوشیده و باد می اد پیرهنش تو هواست موهاش پخشه. 

سومیش یه نیم رخه که داره از چشمش عکس می د 

نمی دونم معنی اینا چیه ولی خیلی به ذهنم میاد
 

 

صبح نوشت ۱:جناب ما هیچ ما نگاه یه مسابقه ی وبلاگی گذاشتند هر کی دوست داره شرکت کنه.
 

صبح نوشت ۲:احتمالاْ هر هفته یه مسابقه وبلاگی داشته باشیم
 

صبح نوشت ۳:روزای زوج ۶ تا ۸ کلاس زبان.فرض کن شب عیدغدیر به جا این ک خونخ باشم باید خوابگاه بمونم چون دیره دیگه.امروز روز اول کلاسمه 

 

صبح نوشت ۴:همین الان ممد گف عکس دسکتاپشو عوض کرده و دوست داره این جدیدرو همه ببینند 

اینم لینکش: عکس دسکتاپ ممد

نظرات 10 + ارسال نظر

اوووووووووووووووووووووووووول

آفرین

خب یره روز به روز دارم شناخته تر میشم ، مجبورم دیگه رو خودمو بپوشونم

اولا مگه تو ذهن داری ؟!

دوما مگه تو فکر هم میکنی ؟!

سوما طبیعیه ، من هم بعضی موقع ها اینطوری میشم ، شاید این روزها اوقات بیکاریت یکخورده زیاد شده به این چیزها فک میکنی ، سعی کن خودتو سرگرم کنی ...

مرسی از الطاف بی شایبت
اتفاقاْ این روزا سرم شلوغه

شکیب 1389/09/01 ساعت 19:37

این اطمینان رو بهت میدم که کم کم داری دیونه میشه .
راه حلش هم اینه که خودتو به دیوونه خونه معرفی کنی.

من که دیوونه هسمتم

حسین 1389/09/01 ساعت 19:43 http://www.hossein-d.blogfa

جمعیت دانشجویی-مردمی امام علی (ع)برگزار میکند...

اولین جلسه توجیهی طرح"تدریس عشق" با دستور کار تقسیم وظایف و ثبت نام از داوطلبان تدریس برگزار میشود.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات اولیه و حضور در جلسه با شماره اعلام شده تماس حاصل بفرمایند.

زمان و مکان:سه شنبه مورخ ۲ آذر ماه ۸۹-دانشگاه اصفهان

شماره تماس جهت هماهنگی:۰۹۱۳۲۹۴۱۲۶۲

مرسی

ممد و نگاه !!!!!!!!

حسین 1389/09/01 ساعت 21:42 http://www.hossein-d.blogfa

شایان ذکر است طرح تدریس عشق شامل تدریس دانش آموزان مناطق محروم اصفهان در مدارس آن مناطق در مقاطع مختلف صورت میپذیرد.



پس که اینطور

میدونی یاده چی افتادم؟؟؟
یاده کتاب بوف کور!!خوندیش؟؟؟
اونجا هم شخصیت اول داستان هی صحنه هایی میدید!!!
استقبال میکنیم حتما از بازیهاتون!!!
پارسال که کنکور میدادم روزهای تعطیل هم سره کلاس بودم!!
دیگه کاریش نمیشه کرد!

نه نخوندم
من کاری با صلدق هدایت ندارم

حواترین 1389/09/01 ساعت 23:00

من یه ظرف پراز غذا میاد جلوی چشمم

ای مامان شکمو

خیلی حس بدیه ... اینکه حتی در زمان بیکاری هم آدم فکرش آرامش نداره ... سعی کن به چیزهای خوب فکر کنی و بتونی روی مغزت کنترل داشته باشی عزیزم ...

بعضیاش بده ولی بعضیاش آرامش می ده بهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد