صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

مشهد

هفته ی پیش این وقتا با خودم خیال پردازی می کردم سه شنبه ی هفته ی دیگه دعا عرفه تو اتوبوس مشهدم تو همون اتوبوسم روزمو باز می کنم

این هفته عرفه رفتم گلستان شهدا.روزمم تو اتوبوس باز کردم اما با یه تفاوت !!!!تو اتوبوس برگشت از اصفهان به شهرم و با بوی کباب روبروییم افطار کردم که نه تنها از گشنگیم کم نکرد که اضافه هم شد !!!!


شهاب

 دعوت کرده به یه بازی صحنه ی تاثیرگذار یه فیلم.چیزی که به ذهنم می رسه فیلم ملک سلیمان نبی اون قسمتش که اون شخصی که بر اثر نیروهای شیطانی می خواست سلیمان رو بکشه و سلیمان نجات پیدا کرد و بعد که می خواستند برند به شهر دیگه حضرت سلیمان به اون شخص گفتند نمی خوای با ما بیای.البته این فیلم تمام صحنه هاش قشنگ بود و توصیه می کنم به همه ببینید اما مواظب کیف پولاتون باشید



بازم عید رو به همه تبریک می گم

نظرات 21 + ارسال نظر

کشتیمون تو دختر ، خب میری مشهدی ، یکم دورتر ...

خوشبحالت که روزه گرفتی ، ایشالله که قبول باشه ...

التماس دعا خانوم

مرسی
ایشالا
محتاجیم به دعا
خوب آخه من خیلی هوس مشهد کرده بودم.بهمون که گفتن مشهد می بره دانشگاه رفتم تو هوا اما وقتی کنسل شد انگار یه پارچ آب یخ ریخته باشند رو سرم

غزل 1389/08/25 ساعت 21:41

سلام.بدو بیا اول شو

اومدم

عید شما هم مبارک

ممنون

فاخته 1389/08/25 ساعت 22:08 http://3881467hk.blogfa.com/

فک کنم منم کم کم باید به دعوت آقا شهاب لبیک بگم

آفرین همین کارو انجام بده

آوا 1389/08/25 ساعت 23:14 http://ava-1371.persianblog.ir

سلام خانومی.
من نفهمیدم!آخر مشهد رفتی یا خیال بود؟!!!
عیدتم مبارک!!!(چرا اینجا گل نداره؟!!!)

قرار بود برم نرفتم

شهاب 1389/08/25 ساعت 23:20 http://chertgah.blogfa.com

سلام
ممنون که شرکت کردی
راستش ندیدم ولی حدس می زنم صحنه ی جالبی باشد
باز هم تشکر!

حتماْ ببینید

الهه 1389/08/26 ساعت 00:37 http://setaresaghi.blogfa.com

سلام زهراجون!
روزت قبول!
ایشالا که زودی بیای مشهد ، خودم دعوتت کردم که بیای!
آپم!

مرسی.حتماْ میام

آخی نازی ابجی کوچیکه ی من
روزه ات قبول باشه عزیزم انشالله مشهدم میری
عیدتم مبارک باشه عزیزکم

مرسی عزیم

ha 1389/08/26 ساعت 09:58

سلام قبول باشه ریا کاری

نمیدونم دعا خودم گرفت یا تو قراره دانشکده دهه محرم ببرتمون مشهد (آیکون خوش به حالم .دلت بسوزه)

راستی عیدت مبارک .
تو دعای عرفت ماهارم دعا کردی یا نه؟
دیگه میخام کمتر میام تو وب .دارم بچه درس خون میشم
تعطیلات بهت خوش بگذره

بابا از آخر میای مشهد ! چه غری زدی تو !

خب خرد تو ذوقم.غرزدنم داره

سلام...
خوبی؟؟؟
من با اجازتون تبریزیم!!
سوال جالبی بود!!
چه طور آبجی؟؟؟

مرسی جواب دادی
آخه تو وبلاگ یره مشهدی زدی کسیو نمی شناسی همشریت باشه تو این دنیای مجازی

خوب راس گفتم!!!
اگه تبریزی ای میشناسی به منم خبر بده!!!

حتماْ بهت خبر می دم عزیزم

راستی همونطور که تبریز شهر اولین هاست و من تبریزیم!!
اولین تبریزی که شناختی منم نه!!!
چقدر جالب!!!

آره

ایشالا زود میری مشهد و میای واسه ما سفرنامه هم مینویسی !

مرسی ایشالا

شکیب 1389/08/26 ساعت 20:21

سلام.
خوبی؟
چه خبرا؟
عیبی نداره که ایشاالله هم کربلا بری هم مشهد بری هم مکه.
همشو با هم بریم.
چون منم دوست دارم برم.

مرسی
ایشالا

سلام...
خوبی؟؟؟
میدونی من همچین زیادی آدم رکیم!!!
به خاطر همین رک و پوست کنده بهت میگم!!!
از اونجایی که من مشهدی جماعت رو خیلی دوست دارم من لینکتون کردم!!!تا بتونم بیشتر باهات آشنا بشم!!!

حواترین 1389/08/27 ساعت 09:55

دخترم عیدت با کمی تاخیر مبارک


به من چه خودت اون پایین گفتی من مادرتم

مرسی مادرجان

سیریش 1389/08/27 ساعت 10:17

ای بابا!
ول کن تو دیگه دختر!
قسمت نبوده بری مشهد!
زمین و زمان رو به هم نریز!
نخواسته باش قسمتو بهم بزنی!
اصلا سال دیگه که خودم اومدم ui میبرمت! خوبه؟
عیدت هم مبارک!

ممنون از لطفت

سلام دوست من »»»» خیلی زیبا می نویسی »»» جالب و مفید
حتما شما از سایت یا وبلاگی دانلود کرده اید [خونسرد]
اما مشکلات سایت های از جمله : خراب بودن آدرس » قطع شدن میان دانلود » کم بودن سرعت دانلود و ...
ماهان اسپید با دارا بودن مدیر فعال ( اینجانب ) بهترین آدرس و جدیدترین نرم افزار که مستقیما از شرکت سازنده ارائه می شود را بطور رایگان برای شما قرار داده ام
لطفا دیدن فرمایید عزیز و نظر یادتون نره ( انتقاد پیشنهاد )
اگر نرم افزار خاصی مد نظر شماست حتما»حتما»حتما»حتما»حتما» بهم خبر بده در اولین فرصت لینک دانلود را بطور مستقیم برای شما ارسال میکنیم از طریق سه را :
اس ام اس »»» ایمیل »»» نظر بطور خصوصی .
ماهان اسپید اولین و مجهز ترین وب دانلود برای شما
شعار ما ((( موفقیت برای همه است حتی شما دوست من )))
برای تبادل لینک اول ما رو لینک کنید ( نرم افزار های ماهان اسپید ) بعد به من خبر بدین که شما رو در پربیننده ترین وب قرار دهم
منتظر حضور سبزت هستم دوست من حتما بیا یادت نره ها
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

خسته نشی کپی پیست میکنی
طلانی بود

الهه 1389/08/27 ساعت 14:04 http://setaresaghi.blogfa.com

منم خیلی وقت بود تو دلم بود و میخواستم بنویسم!
خوشحالم که هم عقیده ی خودمی!
بهش سر میزنم حتما!
خوب مشهدی بلدی خوب!


آره از این یره مشهدی یاد گرفت
منم خوشحالم

Sammy 1389/08/27 ساعت 14:59 http://samessay.blogfa.com

thank u for checking my blog. keep me in check, cause i have new things to say

GOOD LUCK

ok
of course i will check ur blog.
i

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد