صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

سلام سلام سلام 

خوبین؟ 

خوب نصفشو نوشته بودم دستم رفت رو بک موس پرید!!! 

چهارشنبه راهی قم شدیم 

حرم و جمکران حسابی رفتیم عالی بود 

خیلی ناراحت شدم این بچه ها میاند رو قبر قطب الدین راوندی میشینن!!!بی فرهنگی!!! 

اگه رفتین قم از شیرینی فروشی آرش خرید نکردین نصف عمرتون برفناست.خیلی توپه حال ندارم دوباره تایپ کنم. 

جمعه شب رسیدیم من که یه راست رفتم تو رختخواب 

شنبه هم پاورپوینتمو کار می کردم.اما خیلی خوب شد استاد گفتit is excellent 

البته خودم راضی نبودم چون تسلطم کم بود. 

این هفته سر بیشتر کلاسا ضایع شدم.دستور و نگارش پرسید.من گرامر بلد بودم حل نکرده بودم اما خوب بلد بودم خوندم.بعد گف ترجمه کن.منم گفتمi don't know  

فک کنم صفر گذاشت ئاسم 

دیروزم سر گفت و شنود می خواست امتحان میان ترم مشخص کنه گفت فلان تاریخ من گفتم استاد تعطیله بعد گف نیست.بعد اومد تو تقویمم دید.ضایع شدم.بعد منم اول گفتم آخه فرداش امتحان داریم.بعد گف پس همون و عصبانی شد.منم گفتم ببخشید استاد اشتباه کردم اونم خوب شد دیگه. 

بگم خدا چی کارشون نکنه.شیر آی یخ و داغ رو جابهجا گذاشتون.تو دستشویی.اینم از بدشانسی بعدی 

البته من دیروز و پریروز هرچی جشن بود رفتم یعنی 3 تا حالم گرفته بود حوصله درسیدن نداشتم منم رفتم جشن 

اولیه از همش باحال تر بود.ارتباط مستقیم با حرم داشت تازه آشم دادن جاتون خالی 

جشن دیروز مال صفریا بود.قرار ببرندمون مشهد!!!! 

یه نامه واسه آقا نوشتم بعدن می ذارمش. 

به یه بازی وبلاگی از طرف م.ح.م.د(بیشه)  و شکیب (بی نقطه) دعوت شدم تو ادامه مطلبه.بخونین حتماً

.

بدترین اتفاق زندگیم:فوت زنداییم و یتیم شدن پسرش

بهترین اتفاق زندگیم:سفر به مکه

بهترین تصمیم:تغییر رشته به زبان

بد ترین تصمیم:اولویت بندی رشتم و انتخاب مهندسی مواد.

بزرگ ترین پشیمونی:یادم نمیاد پشیمون شده باشم.

تاثیر گذار ترین فرد تو زندگیم: یادم نمی اد

آرزو:یکی از دوستانم

اعتماد به معجزه:شدیداً اعتقاد دارم

خوش شانس:این هفته نبودم

خیانت:جرئت ندارند بهم خیانت کنن

عشق:یه پست باید واسش گذاشت

دروغ:خیلی گفتم تاحالا

از کی بدت میاد: خودم

تا حالادل کسی رو شکوندی:نمی دونم.فک کنم آره

دلیل انتخاب اسم بلاگ:استعاره از ظهور

تعریف از زندگی خودم:دسوت ندارم زندگیمو

خوشبختی:آرزوی هر کسی.

کیو از بچه های وب رو بیشتر دوست داری: لینکام

این واژه ها یاد آور چی هستن؟

هلو: خیلی دوست دارم

خدا:همه چیزم.تمام وجودم

امام حسین:دوست دارم برم زیارتش

اشک:چنر شب پیش ساعت 1 از خواب بیدار شدم دیدم جاری شده

کوه: بدم می آد.

فرار از زندان:ندیدم تاحالا.

هوش:مخفف هوشنکه دیگه؟

ایمان مبعلی:کی هست

ویولن: سیمین نصیری همون که سر کلاسا واسمون می زد

خواهر شوهر:نمونه ی خوبش خودم

چه رنگی:سبز(بدون گرایش خاصی) والا من از کوچیکی دوست داشتم این رنگو

رنگ چشمام:می گن قهوه ای.

جواب تلفن و ارتباط:....

کلام آخر: 

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار 

 

از فهیمه ی عزیزم گلی هستی ha دعوت می کنم بازی کنن

نظرات 20 + ارسال نظر

حاج خانونه معتاده فتنه گره جنبش سبزی !

مرسی از تعریفات شما با هماهنگی نفر اول شدید.برنده یک بلیت به باغ وحش شدید.آینه هاشم خوبند

سلام... الان خیلی عجله دارم، بعداً میام آپتونو میخونم...
فقط اومدم بگم که آپم... خیلی مهمه... حتماً نظرتونو بگید
فعلاً..

اومدددددم

محمد یکی اول شدن هم یکی !

شکیب 1389/07/28 ساعت 12:57

ممنون از این که دعوتم رو قبول کردی.
جوابات زیبا بود.

خواهش قابلی نداشت

وا میستادی از حضور پر فیض آقا امام چهاردم فیض میبردی

what do u mean?

تازه الان دیدم یه سال از من کوچیکتری ، فک میکردم سنت بیشتر بزنه


کجا دیدی؟

سلام عزیزم. اومدم خبر بدم که من یه کارت پستال طراحی کرده بودم واسه میلاد امام رضا و بچه ها خیلی دوست داشتن روش رو امضا بزنن.
حالا به همه گفتم که تا جمعه ظهر هر کی دوست داشت نوشته ش رو اسکن کنه بفرسته برام.
حالا شما هم اگه دوست داشتی امضات رو بفرست یا اطلاع رسانی کن بقیه بیان و یا هیچ کدوم. فرقی نمی کنه. هرجور دوست داشتی. فقط دارم خبر می دم به همه.

سلام خانوم
بازم زیارتت قبول....

یعنی الان منم باید همه اینا رو جواب بدم؟!

حسین 1389/07/28 ساعت 23:19 http://www.hossein-d.blogfa

باحال بود
خصوصا شیر آب داغه

بگم؟

بدترین اتفاق زندگیم: به یاد ندارم. همیشه نیمه پره لیوان رو میبینم.... برا همین همه اتفاقات خوبن...

بهترین اتفاق زندگیم: دیدن گنبد و ایوان طلایی نجف....

بهترین تصمیم: زدن وبلاگم

بد ترین تصمیم: تو یه مقطعی که نباید یکی رو تنهاش میذاشتم٬ تنهاش گذاشتم...

بزرگ ترین پشیمونی: حرفی رو نباید میزدم٬ زدم...

تاثیر گذار ترین فرد تو زندگیم: یه شخص خاص که دیگه الان تو زندگیم نقشی نداره!

آرزو: زیاد دارم!!

اعتماد به معجزه: می دونم که وجود داره...

خوش شانس: بیش از اندازه خوش شانسم...

خیانت: نه تا حالا کردم نه بهم کردند!!!

عشق: چیزی که الان بیشتر شبیه اسباب بازی شده!.... ولی اصلش خیلی مقدسه...

دروغ: هر وقت گفتم پشیمون شدم

از کی بدت میاد: هیچکس.... همه بنده های خدا اند...

تا حالادل کسی رو شکوندی: امیدوارم که نشکسته باشم...

دلیل انتخاب اسم بلاگ: با تفال به هشت کتاب سهراب!!

تعریف از زندگی خودم:یکنواخته ولی شیرین

خوشبختی: دعایی که همیشه واسه همه میکنم

کیو از بچه های وب رو بیشتر دوست داری: همه رو دوست دارم ولی باهور دوست صمیمی ام است

این واژه ها یاد آور چی هستن؟

هلو: یه میوه! ولی زردآلو خیلی دوست دارم!

خدا: اگه وجودش رو یه روزی حس نکنم٬ دق کردم....

امام حسین: بین الحرمین.... بهشت.... اشک....

اشک: جدیدا به این نتیجه رسیدم که دم مشکمه!

کوه: دوست دارم یه همچین ابهتی داشته باشم...

فرار از زندان: منم ندیدم...

هوش: چیزی که همه دارن ولی افراد کمی٬ اون هم به ندرت ازش استفاده می کنند!!

ایمان مبعلی: شخص مهمی نیست ولی مجتبی جباری و فرهاد مجیدی و آرش برهانی خیلی خوبند!!!

ویولن: خیلی دوست دارم ولی گیتار رو بیشتر....

خواهر شوهر: یه آدم مثل بقیه...

چه رنگی: همه رنگ ها رو دوست دارم.... ولی همیشه بی اراده جذب رنگ صورتی میشم!

رنگ چشمام: قهوه ای مثل چشم آهو...

اینارو باید تو وبت بزنی

سلام

ممنون که بهم سرزدین

modernکه فرمودین همون کتاب سبز رنگی یه که تو دانشگاه تدریس میشه؟ یا کتاب دیگه ای منظورتونه؟

مرسی

بله منظورم همونه

وب من فعلا در دستان شازده کوچولوئه..... نمی تونم.... مدلش میریزه به هم!!!

باشه حتماً

اومدم خوندم...
خیلی پست جالبی بود...
هم خودش و هم ادامه مطلبش!!!
ببخشید که اسکار اینجوری شد...
فکر کنم که همه رو از خودم با این کارام ناامید کردم شرمنده...
مث همیشه گند زدم...

مرسی
نه باب این چه حرفیه درکت می کنم با شرایط صنعتی و خودت

سلام

می شه ناشر کتاب دومی رو معرفی کنین؟
اگه آدرس سایت هم داشته باشه که عالیه

حتماْ

شهاب 1389/07/29 ساعت 10:50 http://www.night63.blogfa.com

na mese inke in bazi vaghean mod shodeha

آره

ha 1389/07/29 ساعت 11:49 http://0370236610.blogfa.com

سلام .ممنون از دعوتت
بدترین اتفاق زندگیم: مرگ پدر بزرگم .چون خیلی بهش وابسته بودم
خوب ترین اتفاق زندگیم:قبولی تو کنکور.

بدترین تصمیم:اینکه برم تو جاده کار کنم
بزرگترین پشیمونی: وقتی که تو کنکور سال اول قبول نشدم
فرد تاثیر گذار در زندگی ام: خواهرانم بوده اند.

چه آرزویی دارم: عاقبت به خیری
اعتقاد به معجزه: دارم و تجربش کردم
چقدر خوش شانسم: اصلا خوش شانس نیستم .برم کنار دریا دریا خش میشه
خیانت: خیلی بده .ولی بهش عادت کردم
عشق: خستم کرده.
دروغ: بدم میاد .ولی امان
از کی بدم می یاد: از همه اهالی محلمون .از داداشم.از سعید قورباغه.از ابوالفضل کریمی.ازمحود ژاپنی.از ...خیلیا
تا حالا دل کسی رو شکوندم: آره .به دفعات زیاد
دلیل انتخاب اسم وبلاگ: میخوام که این جا راحت باشم .
کی رو از بچه های وب بیشتر دوست دارم:ترجیح میدم نگم
تعریفی از زندگی خودم: زندگی باسختی زیاد
خوشبختی: مال همه نیست .
این واژه ها یادآور چی هستند؟

هلو: راحتی و خنکی
خدا: معرفت
امام حسین: گریه .مظلومیت .غم .آرمان
اشک: زیبا
کوه: سرد
فرار از زندان: احمقانه
هوش: شاگرد اول
خواهر زن:ندارم
رنگ چشام:قهوه ای
چه رنگی:آبی آسمونی
جواب تلفن و ارتباطات: اعصاب خوردی
کلام آخر:روزگارت بر مراد
روزهایت شادشاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور بزم
عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند
سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک

به به
باحاله
قشنگه تبریک میگم
میخوای تبادل لینک کنیم؟؟؟

یه رفرش کنی بد نیست

یه سلام مخصوص به آبجیه گلم امیدوارم که مارم دعا کرده باشه
داشتم از خنده منفجر مییشدم وقتی تو پسستت رسیدم به اینکه شیر آب گرم و سرد عوضی بود
من که دانشگاه نرفتم و از مد دانشگاه چیزی نمیدونم ولی نا انصافیه که بهت ۰ داد
مسابقه ی جالبی بود امروز تو چنتا وبلاگ دیده بودمش

دانشگاهه دیگه

crackpot 1389/08/01 ساعت 05:09 http://delbar72.blogfa.com/

اوووووووه چه خبره؟ همه رو تند تند نوشتی ها!

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد