صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

بد نیست یه کم یه نگاهی به اطرافمون بندازیم.

یعنی واقعاً کارمون درسته؟

یعنی تو جامعمون حق شهدا پایمال نمی شه؟

چی به سر دانشگاهی اومده که همه چیز هست به غیر از محل تحصیل و علم

چی به سر جامعه ای اومده که کم کم داره اسلامیش از کنار جمهوری برداشته می شه!!!!

همه جوریشو دیدم غیر از این یکی

دختره با کمال پررویی زنگ زده به داداشم(جالب اینه خط زنداداشم بود!!!!) می گه من یه دوستم.قراره دوست بشیم!!!!!!داداشم می گه شماره خانومه بعداً زنگ بزن.اگه با خودشون کار دارید بعداً زنگ بزنید.
داداشم قطع می کنه

دوباره زنگ می زنه.

داداشم ج می ده
قطع می کنه.

با کمال پررویی دوباره زنگ می زنه!!!

ج ندادد دیگه.

واقعاً خاک تو سر اون دختره.


امشب هوس جنوب کردم.قطعهای  از بهشت!!!

نمی دونم چرا این روزا به دلم افتاده که کربلا می رم تا ما رمضون سال دیگه.امیدوارم درست به دلم افتاده باشه.

هی تقویم فارسی گوشیم رو می بینم.که کم کم می ره رو عدد 2 از نوع مهر.چه زود گذشت!!!!

فردا باید برم صنعتی دنبال کارام!!!!شاید یه سر نمایشگاع کتابم که سولس برم.


نظرات 26 + ارسال نظر
میثم 1389/07/02 ساعت 22:38 http://beheshtia.mihanblog.com

سلام
خوبین؟
وبلاگ خوبی دارین
دوست دارم به وبلاگ بهشتیا هم یه سر بزنین
خوشحال میشم
تبادل لینک هم موافق باشین خیلی خوشحالتر میشم
موفق باشید
منتظرتون هستم[گل]

شکیب 1389/07/02 ساعت 22:41

واقعا این دو قسمت دانشجو یان ودانشگاه رو تو بلاگ من اگر وقت کردی بخون.
شاید جالب باشه و اینکه مرتبط با این آپ شما.

شکیب 1389/07/02 ساعت 22:42


واقعا؟

شکیب 1389/07/02 ساعت 22:46

نه خیر گفته بودم تو قسمت قبلیش که واقعی نیست

شکیب 1389/07/02 ساعت 22:52

بله متوجه شدم از آپت متوجه شدم منم نمیدونم چرا وقتی دلم میگیره هوای کربلا می زنه به سرم

منم خیلی دلم هوای مشهدو کرده بعد کربلا.هی داره از کربلا واسم کادو میاد
بد دلم هواتو کرده یا ابولفضل
امیدوارم که بتونی کربلا ب
ری

سلام

سلام
واقعا؟
من امتحان کردم هم ادامه مطلب باز شد هم نظرات بودن!

به جمع ما کوچ کنندگان از بلاگفا به بلاگ اسکای
خوش اومدی !

سلام عزیزم
ناراحت نشو ولی از ماست که بر ماست!
تقصیر ما بچه مسلموناست که الان به قول تو داره اسلامیش از کنار جمهوریش برداشته می شه!
تقصیر مائه که به جای اینکه اسلام واقعی رو نشون بقیه بدیم داریم یه اسلام خشک و بد و دست و پا گیر رو نشونشون میدیم.
باور کن ما هم اگه جای اونا بودیم از این اسلام زده میشدیم!!!

کربلا هم....
ایشالا که خیلی زود قسمتت مشه
منم دلم تنگ شده واسه کربلا
واسه نجف
واسه مسجد کوفه

با قسمت اول از شازده کوچولو آپم
منتظرتم
دیر نکنی ها

سلام.
این یک دعوت است......
[گل]

ha 1389/07/03 ساعت 13:23 http://0370236610.blogfa.com

سلا م آبجی
این که چیزه عجیبی نیست

سر کا رمون دختره تا مرز چیزم میرفت !!

این نمونه سادهترین نمونشه.

بهتر به جای اینکه عصبانی بشید خیلی ریلکس باید بزنی تو ذوقش .میگه بیا دو ست بشیم بگه من با ....دوست نمیشم.
اشا الله قسمتت بشه .منم بدم نمیاد برم



شکیب 1389/07/03 ساعت 14:45

بیا نتیجه گیری رو بخون.

hi do you know this days founding some one like you is hard now a day if you ask sb you are sad what do you want you can listen party not karbala or holy shrine now a days islam is just a name on our coutry you can see from uni or schools thx for comming be sure if you have problem i can help you thx for comming bye GOOD LUCK

Hasti 1389/07/03 ساعت 17:18 http://hastimotarez.blogfa.com

حالا چرا جواب کامنت های ملت رو نمیدی؟ نکنه اعتصاب کردی؟

سلام در مورد فضای نا امید کننده ی دانشگاه حرف زدی ، داغ دل ما تازه شد...واقعا چرا بعضی آدم ها ، دختر یا پسر ، شان و منزلت انسان بودن رو هر روز کمتر از روز قبل حفظ می کنند!
بعضی هم که اصلا " نهیلیست " تشریف دارند و دنباله رو پوچ گرایی و شانی برای خودشون متصور نیستن!

امسال شب قدر از خدا به زبون بچگی هام "یه عالمه زیارت " خواستم....خواستم که برام توی کتابی که پیش خودش نگه می داره بنویسه...
انگار نوشته ...گاهی چقدر روزها کند می گذرند...گاهی که منتظر اتفاقات خوبی...
هنوز سوم مهره!

سلام دوست گرامی . خوبین؟
به رسم ادب دیدارتون رو بازدید کردم و خوشحالم که وبلاگ زیباتون رو دیدم ... سر می زنم زود به زود ...

خوش بحال حستان

این چیز ها که پررویی نیست که!!

موفق باشید

حسین 1389/07/04 ساعت 01:28 http://www.hossein-d.blogfa

سلام
چطور زمانی که بعضیارو که تو عاشورا کف و سوت زدن رو تو صداوسیما نشون دادن بعدش اینجور گفتن که همه موسویا اینجورن و دروغ گفتن نبودی!همین صداوسیما موردتاییدآقابود
چراآقانیومد بگه اینا همه افراد طرفدارموسوی نبودن/
چرا و چراهای دیگه ای هم هست که نمیخام بیشتر بازش کنم/
اما بدون که یه سری افراد مثه گردانندگان اون سایت کذایی دارن مملکت رو به یغما میبرن نمونه اشم زیادمیشناسی :شریعتمداری ها و مرتضوی ها و ... که خون مردم از چنگالاشون میریزه
هیهات من الذله!
یه ذره واقع بین باش!

حسین 1389/07/04 ساعت 01:29 http://www.hossein-d.blogfa

درضمن یه چیزه دیگه:
آقای من صاحب زمانه نه کسی دیگه!
آرزوی ظهورشو دارم برای پس گرفتن منصب غصب شده اش.
یا حق

شهاب 1389/07/04 ساعت 15:58 http://chertgah.blogfa.com

حرف در این مورد زیاده ولی متاسفانه باید یگم الان یکجوری شده دختر ها میفتن دنبال پسر ها!
البته نه همشون ها!
نجابت و حیا رخت بر کشیده از این جامعه!

سلام دوست گرامی ... خوبین ؟ عرض ارادت و ادب ...

شکیب 1389/07/04 ساعت 23:04

خب خدا رو شکر.
فردا حتما بیا اپم رو بخون.چون شاید برات جالب باشه و با این جور آدما برخورد کرده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد