صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

ژانر نوییسی

اونایی که ادعای عشق می کنن نم نم بارون نزده چترشونو باز می کنن

اونایی که ادعا می کنن کامپیوتر بلدند اما نمی دونن با کدوم پ هستش کامپیوتر

اونایی که از صبح تا شب کارشون خوردنه و اندامشون خفن باحاله!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
شکیب 1389/07/05 ساعت 22:05

حالا کی بهت ژانر رو یاد داده؟
ژانر آخرت خودمم
خب بگو ببینم کامپیوتر رو با چه پ می نویسن؟؟؟
در ضمن خیلی تند تایپ میکنی!!!

شکیب 1389/07/05 ساعت 22:15

زهرا تایپت بده.
ولی خب خودمم خیلی توی تایپ اشتباه دارم.

شکیب 1389/07/05 ساعت 22:33

خب من هم غلط املایی دارم هم تایپی.
یادمه از همون اول ابتدایی همیشه نمره های املام پایین میشد.

شکیب 1389/07/05 ساعت 22:49

راستی زهرا کد لوگوتو داری؟
من دارم میذاری تو بلاگت؟
خودم ساختماااا.خواستی بگو برات بسازم.

سلام
قبلا ها خبر میدادی که آپیدی. اما حالا ...

من آپم
خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد