صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

تحقیر

شده تا حالا تحقیربشین؟

چه حسی داشتین؟

چی کار کردین؟

آیا رابطتون با اون طرف قطع کردین یا نه؟؟

حالا یه سوال دیگه

تاحالا کاری کردین که کسیو دوستتونو جلو همه تحقیر کنین و بخندین واسه ۵ دقیقه فقط؟

خوب من خودم تا حالا خیلی تحقیر شدم.خیلی از این و اون کشیدم!خیلیاش هنوم تو ذهنم هست ولی یادم نمی اد کسیو تحقیر کرده باشم!

دیدید به چه راحتی افرادی رو تحقیر می کنیم و از یاد می بریم ولی این عمل تو ذهنش می مونه!


یََّاءَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لاَ یَسْخَرْ قَوْمٌ مِّن قَوْمٍ عَسَىَّ اءَن یَکُونُواْ خَیْراً مِّنْهُمْ وَلاَ نِسَآءٌ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىَّ اءَن یَکُنَّ خَیْراً مِّنْهُنَّ وَلاَ تَلْمِزُوَّاْ اءَنفُسَکُمْ وَلاَ تَنَابَزُواْ بِالاَْلْقَ بِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الاِْیمَنِ وَمَن لَّمْ یَتُبْ فَاءُوْلََّئِکَ هُمُ الظَّ لِمُونَ
اى کسانى که ایمان آورده اید! مبادا قومى قوم دیگر را مسخره کند، شاید مسخره شدگان بهتر از مسخره کنندگان باشند و زنان ، زنان را مسخره نکنند، شاید آنان بهتر از اینان باشند و در میان خودتان عیبجویى نکنید و یکدیگر را با لقب هاى بد نخوانید. (زیرا) فسق بعد از ایمان ، بد رسمى است ، (مسخره وعیبجویى و بدنام بردن دیگران ، خروج از مَدار ایمان و فسق است که سزاوار شما نیست ) و هر کس (از این اعمال ) توبه نکند، پس آنان همان ستمگرانند

ایه 11 سوره ی حجرات


صبح نوشت:نمی دونم این جا رو بخونی ولی امروز با این که منو تحقیرکردی و جلوی کسی هم نبود ولی شکستم تو خودم شکستم هرچند به روی خودم نیوردم!!!

صبح نوشت۱:دهکده ی زبان یه مطلب قشنگ گذاشته برین بخونین نخوندین نصف عمرتون برفناست

صبح نوشت ۲:پست زیرم حتماْ بخونین

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام ! خب کسی که دوستشو تحقیر کنه اصلا لیاقت دوستی نداره ! ببین اگه واقعا جدی جدی تحقیرت کرده پس بی خیالش شو و بهش محل نده !

الیزا :منم دقیقاض همین کارو کردم!

سلام...
ممنون بابت لینک مطلب...

از واژه تحقیر به شدت متنفرم!!!

متنی که در وبلاگ اقای رشیدپور بود رو هم خوندم...
واقعا متاثر کننده بود!

شاد باشی...

خواهش
منم متنفرم
مرسی از لینکت!

در مورد اون شعر باید بگم که مال خودم نیست!!! نویسندش من نیستم که بخوام توش دست ببرم! از جایی هم که گرفتم اسم نویسندشو ننوشته بود!!! به هر حال ترجیح میدم که تو شعر مردم دست نبرم!

مرسی بابت ریزبینیت!

منم خودم خیلی توجه نکردم یه دوت گفت

کسی که دیگری رو تحقیر کنه یا تحقیر شدست حالا واقعا براش مهم نیست چیکار داره می کنه
در هر دو صورت اصلا ارزش نداره که بخوای بهش فکر کنی

الیزا:باشه عزیزم

آفرین به توجه دوستت و ممنون از خودت بابت ذکرش!


خواهش قابلی نداشت

شکیب 1389/09/09 ساعت 22:04

دختر تو چقدر آپ میکنی؟
الان ببینم این شخصه که تو بلاگت نوشتی رو تو بلاگم نوشتی من نبودم؟

آره تو نبودی
خوب بیکارم دیگه عین تابستون

سلام

بابا چرا من یه هفته نبودم اینجا یه جوری شده؟؟؟!

پست قبلی هات رو خوندم ولی هیچی دستگیرم نشد!!!

این پستت هم نرسیدم بخونم!!!

حالا ایشالا بعدا میام می خونم.....

مرسی که سر زدی وبم

دیگه دیگه
مرسی عزیزم

متنفرم از کسایی که فقط آدمو تحقیر میکننو بعدش هم میخندن ...

الیزا:مثه من

اصلا حقارت واژه کریهیه
اصلا دوسش ندارم
نه دلم میخواد تحقیر بشم و نه کسی رو تحقیر کنم

الیزا:موافقم!

شهاب 1389/09/10 ساعت 12:37 http://chertgah.blogfa.com

متفرم از تحقیر آدم ها
صحنه ای که هرگز دوست ندارن ببینم
اینه که یک نفر داره تحقیر میشه و بقیه گرم خندیدن هستند!

الیزا:

زهرا 1389/09/10 ساعت 13:16 http://panjereh.blogsky.com

خیلی تشکر به خاطر مطالب ولینک دهکده زبان و رشید پور و....
خیلی تشکر به خاطر اینکه قراره فونت را بزرگتر کنی به جان خودم چشمم کووووووور شد تا خوندم

نمره شما ۲۰ .۲۰ شما مستدام.

الیزا:

عزیزم حرفتو قبول دارم ولی من در همین یک مورد خاص و مرتبط با عکسم نوشتم این پستو ...

الیزا:آها

ha 1389/09/10 ساعت 15:04 http://0370236610.blogfa.com

سلام خوبی؟
منم خیلی تحقیر شدم - -البته تحقیر چند مدله این تحقیر مدل رو در روشه -
از تحقیر شدن خودم و آدمای دیگه متنفرم و هیچ وقت کسی رو تحقیر نکردم-اون لحظه دوست دارم زمین دهن باز کنه و برم توش -
تو این دنیا باید گرگ باشی -تا اونجایی که ممکنه خیر به کسی نداشته باشی -باید ازت بترسن و حساب ببرن -
باید خیلی سفت بود -خیلی خیلی سفت -
بی خیال باش
فالت خیلی خوب شده ها
این لنگوئیج هم خیلی بدر دم میخوره چه جلب .داشتم دنبال همین چیزا میگشتم .
از شانس بد مشهد منم جور نشد تو اون هفته امتحان ریاض داریم-
راستی دیگه بازی نمیذاری من تازه کامپیترم درست شده
اگه خواستی یه بازی عکاسی بذار با موضوع دیدنیهای شهرتان یا سوژه های دیگه.خیلی جالب میشه ها

الیزا:سلام.ممنون.می ذارم!!بعداً

محمد ( جدیده) 1389/09/10 ساعت 17:28

فقط یه شعر
گفت اسان گیر بر کارها کز روی طبع
سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت گیر

یه چیزی تو همین مایه ها ( امیدوارم تن شاعر تو قبر نلرزیده باشه)
سعی می کنم به خاطر حرف و کار دیگران ناراحت نشم.
اینجوری زندگی راحتتر و باحال تره. فکر کن باهمه دوست یاشی و از کسی کینه نداشته باشی.
جالبه از بچگی این اخلاق رو داشتم و جالبتر اینه که هیچکس به خودش اجازه نداده منو تحقیر کنه.

بخند فراموش کن. ببخش

یا حق

الیزا:مرسی از راهنماییت

دل هم را میشکنیم و خیلی هم به کاری که میکنیم افتخار هم میکنینم میگیم دیدی چه جوری حالشو گرفتم...

الیزا:راست می گیا!!!!

شکیب 1389/09/10 ساعت 18:20

الان اون فال بالا رو باید چی کار کنم؟

الیزا:واسه خودم گذاشتم!!تا ثبت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد