صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

یادتون می آد؟؟؟؟

سلام.خوبیند؟

منم خوبم

من دخترحوا هستم.دوست اون دختر حوا که قراره از امروز تو نویسندگی کمکش کنم!!!
خوب شاید واستون سوال پیش بیاد که ما چه شکلی بفهمیم کی به کیه؟خوب این مسئله هم حل شد.

من اسمم اقلیماست و دوستم که مدیر وبلاگه اسمش الیزاست

دید به همین سادگی ،به همین خوشمزگی پودر کیک رشد

خوب الان می تونین برین ادامه مطلبو بخونین

نوشته شده توسط اقلیما.

۱.  تو دبستان زنگ تفریح که تموم می شد مامورای آبخوری دیگه نمی ذاشتن آب بخوریم

2. هرکی بهمون فحش میداد کف دستمونو نشونش میدادیم میگفتیم آیینه آیینه

3. وقتی یه کلمه رو با هم می گفتیم موهای همو می کشیدیم تا شوهرمون خوشگل تر شه

4. مدیر مدرسه از مادرامون کادو می گرفت سر صف می داد به ما

5. تقلید کار میمونه...میمون جزو حیوونه

6. خط کشهائی که محکم می زدیم رو مچ دستمون دستبند می شد

7. کلی با ذوق و شوق تلویزیون تماشا می کردیم یهو یه تصویر گل و بلبل میومد: ادامه برنامه تا چند دقیقه دیگر

8. سر صف پاهامونو 180 درجه باز می کردیم تا واسه رفیق فابریکمون جا بگیریم

9. پسرا شیرن مثه شمشیرن...دخترا موشن مثه خرگوشن

10. آهای، آهای، اهاااااای ، ننه،من گشنمه

و ......

نظرات 12 + ارسال نظر

تو کی هستی یره ؟!

اقلیما:سلام من دوست الیزا هستم

به به مبارکه ایشالله
میبینم که دختر هوا نیروی کمکی اورده

راستی به دختر هوا و اقلیما عرض میکنم چون خیلی خیلی خوشم اومد ازین وبلاگ اونو لینکیدم به صفحه وبلاگم

راستی اگه وقت داشتین بیایین اینو بخونین روحتون شاد میشه. البته حکم اعدام و قتل منو صادر نکنید که فدایی زیاد دارم ها......

انجمن حمایت از خانه خرابان زبان بسته تقدیم میکند.

جنبش تازه تاسیس ___چلمنیستی ها___ابراز وجود میکند

متن اولین اطلاعیه این جنبش در ___ وب لوگ____ موجود میباشد.

تا دیر نشده هرچه زودتر به این جنبش فراجهانی بپیوندید.

هئومان و ذهن ماورایی شمارا بدین جنبش فرا میخوانند

میثمک 1389/09/06 ساعت 14:36 http://meesmak.blogfa.com

فراوان خوشبختیم! چه الیزا و چه اقلیما!

سلام بهبه پست محشری بود
راستی من یه پست دارم شبیه همین پست تو بیا بخونش سه چهرتا پست قبلیمه پریروز نوشتم باحاله
مرسی ورودت به بلاگستان مبارک

ای بابا اینم به یغما رفت....؟

اقلیما:سلام.چی .کجا؟

خوش اومدین!!
با اینکه خیلی تعجب کردم!!!

اقلیما:سلام.مرسی.چرا؟

امید 1389/09/06 ساعت 19:19 http://ASHAGHEHA.BLOGFA.COM

سلام
تبریک میگم اومدنت را به وبلاگ الیزا
امیدواریم که از نوشته های شما به همون اندازه که از نوشته های الیزا لذت میبردیم لذت ببریم انشا الله....

الان چقدر مشخص شد کی به کیه
حالا فرقی نداره. از این به بعد به جای ۱ دوست جون دختر حوا ۲ تا دوست جون دختر حوا داریم.
راستی من تو بلاگم یه سوال پرسیدم.شاید شما جوابشو بدونید. ممکنه کمک کنید بهم؟؟

اقلیما:سلام.حتماض میام

یره تا جایی که من میدونم اقلیم اسم آدم نیست ! تو آدمی یعنی ؟

اقلیما:سلام والا اقلیما اسم دختر حواست.

پس الیزا کوش ؟!

اقلیما:سلام.همین جاهاست نگران نباش

چه دخترای شوهری بودین ها من تا همین چند وقت پیشم حکمت این مو کشیدنو نمی دونستم فقط یادمه یهو ممکن بود وسط خیابون یه دیونه ای مقنعه ی منو رو سرم کج کنه والله

سلام.
خسته نباشید.

یاعلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد