صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

بازی وبلاگی ۲

خوب کسایی که توی مسابقه شرکت کردند:
فرشاد ،

لاکو،

ممد بلاگزیت

یره نیما،

شکیب،

مونا،

mostafa,

یه پسر دیوونه،

حسین،

دختری از شهر دور،

الهه،

احمد

و خودم


خوب جوابا ادامه مطلبه مثه سری پیش باید حدس بزنین این سری چون خیلی استقبال شد و می بینید تعداد زیاده باید از 13 تا 10 تا رو درست حدس بزنید

1.میرویم ایتالیا
ونیز را ببینیم



2.من میرم المان جای دیدنی هم نمیرم میرم خونه پسر داییم که المان درس میخونه.بعد شایدرفتم کاخ هاشو دیدم



3.خب میشه چند تا کشور رو بگم؟
باشه میگم.
اول دوست دارم برم کربلا.اولین جایی هم که میرم دیدن حضرت ابوالفضل و امام حسین.
دومین کشور عربستانه که هر چند از آدماش خوشم نمیاد ولی دوست دارم برم کعبه رو از نزدیک ببینم که این به زودی تحقق میابه.
و سومین جایی که دوست دارم لبنانه دوست دارم کشورش رو ببینم.
چهارمین جا اسپانیاست چون خیلی جاذبه ی توریستی داره. و در آخر هم فرانسه و دیدن پاریس و برج ایفل


4.سلام...
دقیقه نود و سه (!) خودمو رسوندم.
کشوری که خیلی دوست دارم برم... استرالیا!
ولی مکان تاریخی-سیاحتی؛ تخت جمشیده (خودم میدونم که تو استرالیا نیست!!!) که حتماً حتماً قبل از رفتن از ایران، "باید" ببینمش...


5.من دوتا جا دوس دارم برم!!!
اگه برای زندگی باشه پاریس رو انتخاب میکنم و اولین جایی که میرم برج ایفل خواهد بود و بعد موزه لور پاریس...
برای مسافرت هم کشور مصر رو انتخاب میکنم و اولین بازدیدم از اهرام مصر خواهد بود

 


6.من اول می رم عراق کربلا حرم امام حسین یعدش بحرین مسجد الفتحو می بینم بعد فرانسه برج ایفلو می بینم.


7.من میخوام برم اسپانیا و و یه مسابقه ی گاوبازی رو از نزدیک ببینم و در ضمن خیلی دوست دارم کنسرت رقص های اسپانیای رو هم ببینم ! مکان تاریخیی هم که دوست دارم ببینم خانه ی میلا ، الحمرا ، ولی از همه بیشتر دوست دارم کاخ سلطنتی palacio real رو ببینم ! البته یه سری موزه هم هست که دیگه ولش ! ولی کاخ از همه مهمتره واسم !


8.سلام...
تو کشور خودم هنوز کیش نرفتم...
خیلی دوست دارم برم...
خارج از کشورم هم ونیز باید جالب باسه...
بعد برم اسپانیا تیم های باشگاهیشونو از نزدیک ببینم...
مکه هم که جای خود دارد...
خوب بدون دعوت اومدم...

9.من اگه قرار بود برم زندگی کنم یا مسافرت!
کشور عربستان و انتخاب میکردم! میرفتم شهر مدینه!
الانم دلم خیلی خیلی تنگ شده خیلی!


10.شهر گدانسک تو لهستان.
اولین جایی که دوست دارم برم رودخانه موتلاواست.


11.من اگر انتخاب کنم که کجا میرم ، مطمئنا سوییسو انتخاب میکنم ، واسش هم دلیل دارم ، یک کشور مهاجر پذیره ، با مهاجرین خیلی خوب برخورد میکنه ، فوق العاده آرومه و زمستون های پر از برف داره ...
همه چیزهایی که من دوست دارم توش هست


12.سلام
من آرزوم اینه کشور خودم به اندازه ای وضعیتش بهبود پیدا کنه که هیچکی دوس نداشته باشه بره
و اگر هم جایی برم من میرم سوئد
چون اونجارو به واسطه پسرخالم که چند ماه از سال رو اونجاس میشناسم
به خاطر ارزشی که برای مردمش قایلند و حقوق شهروندی و.. میپسندم
آزاد باشه ایران!
همین



13.من مستقیم میرم آمریکا چون
1- از الان هم اگه برم خیلی چیزا اونجا دارم
2- هر وقت اراده کنم میتونم از کشور خارج شم

اگه اونجا نشد میرم فرانسه

نظرات 8 + ارسال نظر
شکیب 1389/09/05 ساعت 13:16

فرشاد :۴

لاکو:۵

ممد بلاگزیت:۲

یره نیما:۱

مونا:۶

mostafa:۸

یه پسر دیوونه:۷

حسین:۱۲

دختری از شهر دور:۱۰

الهه:۹

خودت:۱۱
.عدد ها رو همینجوری گفتماااااا.
چون هیچ کسیو نمیشناسم.
در ضمن تایید هم نکن چون اگر تایید کنی به راحتی میشه حدس زد کی کجا میره.

سلام.من فقط یکی رو میگم.فکر کنم سومی شکیب باشه

Mostafa 1389/09/05 ساعت 13:51 http://PhoeniX13.blogfa.com/

شرمنده٬ من باید تا یک ساعت دیگه سوار اتوبوس بشم و برم اصفهان...
اصلاْ فرصت سر زدن به وبلاگا و تشخیص هویت ها رو ندارم...
ولی فکر کنم که دو٬ سه تا شو بدونم...
ولی چون ناقصه... چیزی نمی گم!
فک کنم از آخر اول شدم!!!

[ بدون نام ] 1389/09/05 ساعت 14:41

سلام...
تو کشور خودم هنوز کیش نرفتم...
خیلی دوست دارم برم...
خارج از کشورم هم ونیز باید جالب باسه...
بعد برم اسپانیا تیم های باشگاهیشونو از نزدیک ببینم...
مکه هم که جای خود دارد...
خوب بدون دعوت اومدم...
دیدیم همه بازی رو انجام دادن...
من موندم و خودم...
گفتم حالا که هیچ کس دعوتمون نکرد خودمون بازی میکنیم...

اه من دوست داشتم توش باشم ولی نمی دونم چرا ندیدم پستشو

خسته نباشی

شکیب 1389/09/05 ساعت 16:27

سلام.
میبینی چقدر طرف دار دارم؟
بهناز میدونی کیه؟

یه کم خودتو تحویل بگیر
نه نمی شناسم

صادق 1389/09/05 ساعت 16:57

لاکو 1389/09/07 ساعت 13:46 http://laku.persianblog.ir

فکر کنم اولیش مال لاکو باشه
اه اه اه دختره میخواد بره ایتالیا چی کار؟

نزن حالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد