صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

موضوع ندارد

۱.قول دادم متن عقدو بنویسم  

دست راست خود را روی دست راست دوستتن بگذارید و بگویید : 

أخَیتُکَِ و صافَحتُکَِ فی الله و عاَدتُ اللهَ و ملائِکَتَهِ و کُتُبَهُ و رُسُلَهَ و أنبیائهُ و الاَ ئمَّهَ المعصومین علیهم اسلام عَلی انی إن کنتُ من اهلِ الجنةِ و الشفاعةِ و اُذِنَ لی بأنْ أدخُلَ الجَنَّة لا آدخُلَها إلا و انتَِ معی.  

«خواهرت(برادرت) شدم در راه خدا، و دوست با صفایت شدم در راه خدا، و با تو دوست دادم در راه خدا، و عهد کردم با خدا و فرشتگان و فرستادگان و پیامبران خدای متعال و امامان معصوم علیهم السلام، بر این‌که اگر من از اهل بهشت، و اهل شفاعت‌ شدم، و به من اجازه داده شد که داخل بهشت شوم، داخل نشوم مگر این‌که تو نیز با من باشی».

بعد طرف مقابل بگوید قبلت یعنی قبول کردم(بی زحمت بدون گل چیدن باشه لطفاً) 

بعد کسی که صیغه را خواند بگوید :أسْقَطتُ عنکَِ جمیع َ حقوق َ الاخوة ِ ما خَلا الشفاعةِو الدعاءِ و الزیارةِ. 

«قبول کردم و همه‌ی حقوق خواهری(برادری) را به غیر از شفاعت و دعاء و زیارت از تو ساقط کردم» 

 

 جاهایی که هم اَ داره هم اِ اَ مال آقایون و اِ مال خانوماس این کار که عقد اخوت نام داره از اعمال مستحب روز  عید غدیره. 

لینک زیر کامل تو ضیح داده کامل. 

عقد اخوت

 

2.دیروز عصر بعد از سایت راهی خوابگاه شدم جلوی خوابگاه یه بلواره فواره هاش باز بود.دور تا دور من دیدم صحنه ی قشنگی  گفتم عکس بگیرم بعدش که عکس گرفتم هوس کردم.یه دور کامل دور بلوار زدم کلی خیس شدم ولی حال داد.کلاً پریشب تا حالا دز دیوونگیم زده بالا .یه دوستامم عاجز شد بیچاره هی تک می زدم قطع می کردم البته ناگفته نماند که ایشونم چند باری به صورت ناجوانمردانه تک های منو گرفتند 

 

3.خب بریم سراغ بازی این هفته.اگه برا مسافرت یا زندگی فرقی نمی کنه بتونین برین یه کشور خارجه کجا می رین؟و اولین مکان تاریخی سیاحتی که می بینید کجاس؟ 

تا فردا صبح ساعت 10 وقت دارین واسه آپ کردن.نظراتم خواهشاً خصوصی بذارینبرا خصوصی گذاشتنم رو دختر حوا زیرمتن کلیک کنید . تماس با من رو بزنید.خواهشاً کسی عمومی نذاره 

 ۴.فرض کن به خاطر دو ساعت کلاس زبان باید شب عید خوابگاه باشم.

 ۵.عیـــــــــــــــــــــــــد غدیـــــــــــــــــــــــــــر پیشاپیش مبارک!!!! 

 

پی نوشت : بازی تا جمعه صبح تمدید شد ، عجله بفرمایید خواهشا ..




صبح نوشت:ای بابا چقدر تاییید می نماییم که خصوصی بنویسید.!!!!!!!!!


نظرات 21 + ارسال نظر

برای اون بنده خدا که با تو همچین عقد و عهدی رو بسته واقعا نگرانم ! کس بهتری نبود ! چرا تو حالا !؟

مگه من چمه خوب؟
تازه هوو سرم آورد

پس شرکت کردی حتما به منم بگو بیام بخونم

نگرفتم منظورتو

آخه چرا نمی گی وقتی آپ می کنی من همش از بازی هات جا می می مونم

من آپم با خاطرات بچگی

اوا چرا فوش می دی همین الان وبلاگت بودم

الهام 1389/09/03 ساعت 12:24 http://elham-91.blogfa.com

بابت اطلاع رسانی ممنون !‌

هر هفته بازی دارین ؟!‌ بشین درستو بخون !‌

این صیغه اخوت رو دانشگاه ما هم پارسال می خوند !‌ من کیس مناسب پیدا نکردم ٬ نخوندمش !

:دی

چه پیمان یا عقد باحالی !!! ایشالا به پای هم پیر بشید !

مرسی

پس کو؟؟؟
قرار بود بازی بزاری

خوب شرایطشو گذاشتم دیگه

Mostafa 1389/09/03 ساعت 22:49 http://PhoeniX13.blogfa.com/

منم دلم خیلی تنگ شده بود...
در مورد بلاگفا هم... اول آزمایشی یه وبلاگ تو Blogspot زدم، اصلاً حال نکردم... مخصوص قسمت کامنت گذاشتنش خیلی مسخره بود... بعدشم، دلم واسه بلاگفا شدیداً تنگیده بود!!!

بلاگفا که خیلی مسخره بود

الهه 1389/09/04 ساعت 00:17 http://setaresaghi.blogfa.com

سلام آجی ! خوبی ؟!
نمیدونستم متن عقدش اینه ! خیلی قشنگ بود! مرسی گذاشتی!

قابل نداشت

سلام بر خواهر عقدی ...
بعد اگه تو هم بری بهشت اونم میاد ؟؟ کی اولویت داره ؟
هر دو مثل همین ؟؟
ایشالا هر دو باهم میرین بهشت

عیدت مبارک خانمی

نمی دونم والا
ایشالا
توهم

سلام آجی خوبی؟
وبلاگ بلاگ اسکای تو نداشتم ینی بهم نداده بودیش خـو منم که علـم غیب ندارم !!
اومدم اینجا یهـویی یادم اومـد !!
کلی تو وبلاگ قبلی ات دنبالت می گشتم !! نبـودی !!
ممنون که اومدی !!
بازی این هفته ای که نوشتـی اصلا نظریدرباره اش ندارم !! چـون من کنکـور دارم !! و نمی تونم جایی برم !! پس بهش فکـر نمیکنم !!

اااا
لینک اینجا رو گذاشته بودم که!!!!

لاکو 1389/09/04 ساعت 11:21 http://laku.persianblog.ir

میرویم ایتالیا
ونیز را ببینیم
نمیاید با ما دوستم؟؟

من اگر انتخاب کنم که کجا میرم ، مطمئنا سوییسو انتخاب میکنم ، واسش هم دلیل دارم ، یک کشور مهاجر پذیره ، با مهاجرین خیلی خوب برخورد میکنه ، فوق العاده آرومه و زمستون های پر از برف داره ...
همه چیزهایی که من دوست دارم توش هست

سلام متنت خیلی خوشگل بود خوشحال میشم منو با اسم دل نوشته لینک کنید.

مرسی سرزدی
باشه

الهام 1389/09/04 ساعت 20:14 http://elham-91.blogfa.com

خوب من الان مغزم نمی کشه ! الان انتخاب سخته که کدوم کشور برم !‌

وایسا فکرام رو کنم !

عید تو هم مبارک عزیزم.

باشه

میگم بیا تو اون عاشقانه نویسیه شرکت کن چیز باحالیه کلا

باشه حتماْ

من میخوام برم اسپانیا و و یه مسابقه ی گاوبازی رو از نزدیک ببینم و در ضمن خیلی دوست دارم کنسرت رقص های اسپانیای رو هم ببینم ! مکان تاریخیی هم که دوست دارم ببینم خانه ی میلا ، الحمرا ، ولی از همه بیشتر دوست دارم کاخ سلطنتی palacio real رو ببینم ! البته یه سری موزه هم هست که دیگه ولش ! ولی کاخ از همه مهمتره واسم !

شرمنده یادم ذفا چجوری خصوصیش کنم !

شکیب 1389/09/04 ساعت 23:20

چی باید بازی کنم الان دقیقا؟

الان باید بگی دوست داری به کدوم کشور خارجه بری و اولین جای دیدنی که می ری کجاس؟

شکیب 1389/09/04 ساعت 23:30

خب میشه چند تا کشور رو بگم؟
باشه میگم.
اول دوست دارم برم کربلا.اولین جایی هم که میرم دیدن حضرت ابوالفضل و امام حسین.
دومین کشور عربستانه که هر چند از آدماش خوشم نمیاد ولی دوست دارم برم کعبه رو از نزدیک ببینم که این به زودی تحقق میابه.
و سومین جایی که دوست دارم لبنانه دوست دارم کشورش رو ببینم.
چهارمین جا اسپانیاست چون خیلی جاذبه ی توریستی داره. و در آخر هم فرانسه و دیدن پاریس و برج ایفل
چه پر توقع

شکیب 1389/09/04 ساعت 23:38

نه دیگه همین مقدار برام کافیه.
ببینم چرا پس تاییدش نکردی؟

در یک پست می گذاریم

شکیب 1389/09/04 ساعت 23:41

الن قرار بوده من چیو حدس بزنم؟
من که حدسی نزدم

شکیب خنگ بازی در نیار

مونا 1389/09/05 ساعت 00:05

من میرم المان جای دیدنی هم نمیرم میرم خونه پسر داییم که المان درس میخونه.بعد شایدرفتم کاخ هاشو دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد