صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

عقد

امروز روز خوبی بود 

آخه عقد کردم 

البته نه اون عقدا 

عقد اخوت بستم با دوستم 

الان حال تایپ ندارم متنشو بعد می ذارم 

اما اون شد خواهرم و طبق ترجمش من در صورتی داخل بهشت می رم که اونم بیاد 

و همین طور برعکسش 

بعد از نمازم و بستن عقدم که رقتم تالار مرکز معارف کلاسای این عماریون
امروز کلاْ در مورد علم صحبت می کرد اما یه تیکش یه داستان از رضاامیرخانی گف در مورد قبیله ی amish گفت.(لازم به ذکره بگم این قبیله با روش های سنتی زندگی می کنند برق ندارند وسایلشونو با دست می سازند اینا و حتی یک قسمت کوچک از یک کتاب اینترچنج هم به آن اشاره کرده!!!!!) 

گویا رضا امیرخانی می ره امریکا جامعه شنسی بخونه بعدش می شینه با استاده یه گپی می زنه و به عنوان دانشجوی ارشد قبول می شه بعدشم دو واحد اولش تبلیغ در مورد این قبیله بوده ایشونم می ره سراغ این قبیله از صبح تا عصر توریستا می آن سراغشون کاسه هاشون می خرند اینا.بعد عصر رضا امیرخانی تصمیم می گیره هتل نره(گویا روحیه اصفهانیش گل می کنه)بعدش شب که شد می بینه یه اتوبوس اومد و این ملت آمیش در لباس های خودشون یعنی مدرن و جین و اینا سوار اتوبوس شدند رفتند به سمت خونه هاشون!!! 

یعنی ملت را الاف کرده اند این ها. 

 

صبح نوشت:فردا دوباره مسابقه می ذاریم اگر کسی مخالف است همین جا اعلام کند.قصد داریم این سنت حسنه را هفته ای یک بار انجام دهیم. 

صبح نوشت 2:راستی این جا امضایمان را گذاشتیم وقت کردید ببینید

نظرات 11 + ارسال نظر
الهه 1389/09/02 ساعت 15:35 http://setaresaghi.blogfa.com

سلام چطوری ؟! عقدتون مبارک!
به خودم تبریک میگم سوم شدم!
خودش کلی بود!
یه جورایی از قبل مطمئن بودم امین برنده بشه!
باز کتک میخواد! خدا رو شکر شرطی نبستم باهاش!
من موافقم ولی قول نمیدم بیام و شرکت کنم!

آفرین.بهتری؟
آفرین شرط نبستی
خسته نباشی

شکیب 1389/09/02 ساعت 15:36

ما هم دعوتیمااااا

هان؟کجا؟منظورت بازیه آره

من آپم...

به سلامتی

اپ کردم

الان میآم

فاطمه 1389/09/02 ساعت 19:19 http://999f111a.blogfa.com

سلاممممم
خوبی عزیزم
این دفه اول میشم همی
راستی مبارک باشه

ایشالا عزیزم

شکیب 1389/09/02 ساعت 20:44

نه خیرم به عقدت برادریت.
فقط نفهمیدم تو دختری این عقد اخوت برای چی بستی؟

فردا می نویسم

وای
ترسیدم اولا
مبارک باشه

چرا ترسیدی؟

یعنی میشه من بیام باتو عقد اخوت ببندم برادری ؟!

نخیر!!!
عفد خواهریه این

مبارک باشه عقد خواهریتون گلم !
مسابقه هم خوبه !

مرسی

گفتم آبجی شوهر کردی رفتا!!!
آدم ذوق میکنه میگه میرم عروسی بعدش میبینه نه بابا خبری نیست!!!
شلوار جینو خیلی خوب اومدی اما واقعا قبیله هایی اینچنینی هستن!!!
مسابقه رو من پایم!!!

عقد اخوت دیگه چه صیغه ایه عذر میخوام ؟!

تو پست بعدی می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد