صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

نتیجه ی بازی وبلاگی!!!!

توی ادامه مطلب نوشتم کدوم عکس مال کیه. 

دو تا برنده داریم  

یکی یه پسردیوونه که به نظر من نظرش قشنگترین نظره 

از همه قشنگ تر به نظرم شماره 9.
عکس 1: خوشم میاد هر کی بوده لااقل resize کرده عکسو. حدسش سخته کیه ولی فک کنم متولد آبان باشه.
عکس2: خیلی به خودت میاد. هم آپلود سنترش هم موضوعش.
عکس3: کسی که این عکس والپیپرشه بهش می خوره رشتش کامپیوتر باشه، از آپلود سنتر خوبی هم استفاده کرده. البته خب معلومه سنش پایینه که همه چیش اینجوری با هم جور در میاد.
عکس4: به نظر یه خورده آدم سنگدلیه!
عکس5: معلومه کهcanon powershot s5 i5 داره، این عکسو هم تقریبآً اوایل مرداد گرفته. کسی که تو گرمای تابستون بشینه لب حوض و با ماهی قرمزهاش بازی کنه و این دوربین رو داشته باشه بهش می خوره یه دختر خانم 20 و چند ساله باشه.
عکس6: نظری ندارم!
عکس7: عکسش خیلی قشنگه؛ یه آدم با سلیقست.
عکس8: احتمالاً یا عکاسه یا عکاسی رو دوست داره، اینا رو هم خودش گرفته. معلومه که ویرایش هم بلده.
عکس9: خیلی خیلی عکسش قشنگه، هر کی این رو دسکتاپشه معلوم آدم سر زنده ایه.
عکس10: عکسش که اینجوریه، تو نایت اسکینم که آپلود کرده، یکی با این خصوصیات کیه؟!
عکس11: قبلنا این عکس منم بود، معلومه که ماه رو دوس داره.
عکس12: ماله غرلِ. delneveshtehaye222
عکس13: حیف که من نیستم.
عکس14: معلومه که خیلی سرش میشه، فقط من موندم چرا حوصله ی اسکرین شات رو داشته ولی وقت نکرده بره عکس اصلی بدون آسکون ها رو بزاره!
عکس15: نظری ندارم!
عکس16: نظری ندارم!
عکس17: عکسش قشنگه، صاحبشم ایران دوسته.
عکس18: عکسش قشنگه ولی حدس این که کیه سخته.

بریم سر نظرای بقیه : فاطمه کلاْ ۴تاش درست بود
دخترکوچولو یکی درست گفته بود 

آبجی فهمیه یکی درست بود 

۳۸۱۱ هیچ کدوم از حدساش درست نبود ولی خوب  مشخص بود همه وبلاگا رفته

غزلم همه رو اشتباه گفت 

الهه ۳ تا درست گفت 

نیما کلاْ دو تا درست گفته 

و ممد یره اراکی که بیشتر از همه تلاش کر و از ۱۲ تا ۵ تاشو درست گفت  

از نظر من همه برندند ولی خوب چون این یره اراکی بیشتر از همه به دوگلش فشار آورد و ۵ تا رو درست گفت. 

البته  از نظر من بهتری نظر نظر یه یه پسر دیوونه بود که بهتری نظر بود. 

خوب حالا جایزه ها 

ممد برنده کمک هزینه رفت و برگشت به مکان زیارتی به همراه توشه ی راه معادل ۲۰۰۰۰ ریال(توجه کنید ریال نه تومن)شد
و همین طور یه پسر دیوونه 

حالا بگین اصفهانیا خسیسن

عکس شماره ۱ دختر از شهر دور

      شماره ۲ شکیب                    

شماره ۳ دختر کوچولو

          شماره۴   وروجک                       

 اینم خودمم شماره ۵

شماره ۶          دلشکسته                           

                      شماره ۷       فاخته                                                    شماره ۸          حواترین                                               

     شماره ۹          فاطمه                                

                             شماره۱۰ الهه

    شماره۱۱   ممد                            

شماره ۱۲ غزل

                            شماره ۱۳    یره مشهدی

شماره ۱۴ ۳۸۱۱

                         شماره ۱۵ HanOoliX

                                     یه پسردیوونه  شماره۱۶


                            شماره ۱۷ دل تنگیهای من

 شماره۱۸ نوید


نظرات 28 + ارسال نظر
وروجک 1389/08/30 ساعت 13:16 http://jighestan.blogfa.com

اوللللللللللللللللللل

آفرین مبارکه

وروجک 1389/08/30 ساعت 13:17 http://jighestan.blogfa.com

ای بابا چرا اینجا تاییدیه

دیگه دیگه

دوگوله نیست لامصب ، مغز متفکره

بنده از پشت همین تریبون اعلام میکنم ، من متعلق به همه هستم ، الان اشک تو چشمای من جمع شده !

الان باید برم ، بعد میام دنبال جایزم


از خنده پکیدم
بیا اینم جایزت
http://www.edalatkhahi.ir/2000jadid.jpg

وروجک 1389/08/30 ساعت 13:18 http://jighestan.blogfa.com

اخه چرا به من میگید سنگدل
این که خیلی نازه من عاشقشم

بیخود می کنند بهت می گن سنگدل

وروجک 1389/08/30 ساعت 13:19 http://jighestan.blogfa.com

چه جالب من عکس نیما رو درست حدس زدم

آره ولی اشتباش کردی

وروجک 1389/08/30 ساعت 13:28 http://jighestan.blogfa.com

نه دیگه درست گفتم دقت کن

اول درس گفتی بعد به خاطر نحس بودنش اشتباش کردی پس قبول نیست

به نام خدا یه پسر دیوونه هستم.
نفر اول بهتین نظرات پست قبلی.
من از دوران راهنمایی در آزمون های نظردهی قلم چی شرکت می کردم و به همه ی شما هم توصیه می کنم از پورتن استفاده کنید.

عجب نظری.چقدر پول گرفتی؟
اینم از جایزه ی شما
http://www.edalatkhahi.ir/2000jadid.jpg

وروجک 1389/08/30 ساعت 13:36 http://jighestan.blogfa.com

خیلی جالب بود!!!
آخه این برادر دیوونه از کجا حدس زده من متولد آبانم آخه کلی ذوق کردم!!!
میشه عوض من ازش بپرسین!!!
راستی من عکس برادر کرگدن رو گذاشتم رو صفحه ام با اجازه خودم!!!در هر صورت اینجا یه اجازه ای هم میگیریم دیگه!!!

باشه عزیزم ازش می ژرسم

شکیب 1389/08/30 ساعت 14:07

ببینم احمد اینجا که عکس نداشت برای چی اسمشو تو شرکت کننده ها گفته بودی؟هاااااان
از اینجا از فاخته معذرت میخوام چون فکر میکردم که اون عکسه مال احمده می خواستم احمد اذیت کنم.اصلا جدی نگفتم چون عکست واقعا قشنگ بود.

تو شرکت کننده ها نبود جز کسایی بود که می خواست شرکت کنه و نشد عکسشو بده برو بخون مطلبو دقیق

شکیب 1389/08/30 ساعت 14:11

من جواب رو قبول ندارم برنده رو هم قبول ندارم.
تقلب شده.
من برنده بودم.
من جایزه می خوام.
بازی باید ابطال بشه

فاطمه 1389/08/30 ساعت 14:34 http://999f111a.blogfa.com

سلامممم عزیزم
یعنی من سوم هم نشدم

چرا دوم شدی

۳۸۱۱ 1389/08/30 ساعت 15:54 http://3811.blogfa.com/

:))))‌ من فکر می کردم همه قراره اسکرین شات بگیرن ( جناب پسر دیونه لطف دارن به بنده :)‌)‌

:پی ... هر چند هیچم شدم
ولی بازیش چسبید
+از چند تا بلاگ این وسط خیلی خوشم اومد

دستت درد کنه


اسکرین شات چیه؟پوشیدنیه؟
قابل نداشت

[ بدون نام ] 1389/08/30 ساعت 16:03

۲۰۰۰ تومن ؟!!! ولخرجی کردی یره اصفهانی !!!!

ممد نصفه پولتو میدی من ؟!


۲۰۰ تومن واسه اصفهانی حکم طلا رو داره

حواترین 1389/08/30 ساعت 19:16

یعنی مرسی پسر دیوونه که فهمید من عکاسم

سلاااااااااااااااااااااام

ایول به خودم که یکی رو درست گفتم

کارت خیلی جالب بود....

ایول ایول

این هم جایزه تو واسه این کار قشنگت :

http://www.edalatkhahi.ir/2000jadid.jpg

آفرین دختر خوب
مرسی از لطفت

من چون میدونستم جایزه ی خوبی نیست واسه همین گفتم ممد اول بشه در ضمن ووری خانوم شما هرچی بگی درسته ! این دختر حوا رو جدی نگیر ! مهم نیت عمل بود !

ااااااااااااااااااااااااااااا
خجالت بکش نیما
بزام به ووری درست گفت

فاخته 1389/08/30 ساعت 21:08 http://3881467hk.blogfa.com/

مبارکش باشه

سلامت باشه

وروجک 1389/08/30 ساعت 21:23 http://jighestan.blogfa.com

مرسی نیما بابت حمایتت
من درست گفتم حرفیه؟
تا نیما پشت منه کسی جرات نداره رو حرف من حرف بزنه

یا علی

فاطمه 1389/08/30 ساعت 21:51 http://999f111a.blogfa.com

سلاممممم عزیزم
من می خواستم بگم ممنون پسر دیوونه که عسک منو گفت از همه خوشگل تره
بهش بگو تشکر کردم خوب

بعد راستی نگفتی جایزه دوم شدن چی بید؟

پسر دیوونه شنیدی چی می گه؟
جایزه نداره شرمنده

امید 1389/08/30 ساعت 23:42 http://ASHAGHEHA.BLOGFA.COM

سلام ممنون به من سر میزنی
در ضمن ببخشیذ که نظرم به بقیه نظرا ربطی نداره.
من خیلی در جریان نیستم که نو وبت چه خبره.ببخشید
در آخر آپم دوست داشتی سر بزن

خواهش حتماْ سر می زنم

بااجازه لینکتون کردم

مرسی لطف دارین

ما که نرسیدیم شرکت کنیم دیدیم و لذت بردیم حسرت نخوردیم چون اصولا با حسرت خوردن مخالفیم
راستی مرسی واسه کمکت تو java من آ÷م خوشحال میشسم بخونی

تو اصفهونی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آفرین کار خوبی می کنی

به به !
می بینم که نتایجو اعلام کردی !
حرکت جالبی بود عزیزم ... خوشمان آمد !

قابلی نداشت عزیزم

جواب نظر دختری از یک شهر دور:
یه پسر دیوونه درسته نه برادر دیوونه!
اینکه چجوری حدس زدم ابانی هستین رو به زهرا توضیح دادم ولی اصلاً حوصله ندارم که دوباره توضیح بدم، فقط میگم از عکس معلوم بود.

مرسی

جواب نظر 3811:
تو پستی که شروع مسابقه رو اعلام می کرد نوشته بود: «تنها کاری که باید انجام بدین اینه که عکس دسکتاپتونو آپ کنین و بدین به من». عکس دسکتاپ اینجا یعنی همون والپیپر. شما لطف دارید.


مرسی

جواب نظر حواترین:
یه پسر دیوونه درسته نه پسر دیوونه!
عکاس بودن از والپیپرتون معلوم بود.

جواب نظر فاطمه:
حقیقتو گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد