صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

بازی وبلاگی۱

پ.ن:توجه توجه هر کی می خواد نظر بده بده که تا ساعت ۱۳ بیشتر وقت نیست.من ساعت ۱۳ یه پست می ذارم و اعلام می کنم!!!!!این جا نوشتم همه بخونند

از الان که ساعت ۷ تا ساعت ۹ نظرات باز است

کسایی که تو بازی شرکت کردند!!!

الهه

نوید

غزل و دخترخالش

دختر کوچولو

یه پسردیوونه

دختری از یک شهردور

فاخته

بی نقطه که دو تا عکس گذاشته چون هرروز عکس دسکتاپشو عوض می کنه

دلشکسته

وروجک بانو

نیما یره مشهدی

ممدیره اراکی

فاطمه همشهری یره مشهدی

حواترین


HanOoliX

۳۸۱۱

دل تنگیهای من

و در آخر خودم

چند نفر اعلام آمادگی کردند اما متاسفانه عکساشون به دستم نرسید:

فرشاد

احمد


دخترآبان

رهابانو هم که عکس دسکتاپش شخصیه!!


بازی نوشت۱:اول از همه تو نظرتون بگین کدوم عکس قشنگ تره.

بازی نوشت۲:تو نظرسنجی کنار وبلاگم حتماْ شرکت کنید

بازی نوشت۳ : ۱۷ تا عکس داریم که یکی از عکسا مال خودته می شه ۱۶ تا. از این ۱۶ تا حداقل باید ۱۲ تا رو حدس بزنی و از این ۱۲ تا باید حداقل ۶ تاش درست باشه.هرکی ۶ تارو درست حدس بزنه برندس.

بازی نوشت ۴:هی نپرسید جایزه چیه که هرکی بژرسه از بازی حذفه

بازی نوشت۵:شرمنده ی اونایی شدم که دایل آپ دارند

عکسا ادامه مطلبه

عکس شماره ۱

      شماره ۲                       

شماره ۳

          شماره۴                             

شماره ۵

شماره ۶                                     

                   شماره ۷                                                           شماره ۸                                                         

 شماره ۹                                          

                             شماره۱۰

    شماره۱۱                               

شماره ۱۲

                            شماره ۱۳   

شماره ۱۴

                         شماره ۱۵

                                              شماره۱۶


                            شماره ۱۷

 شماره۱۸


خوب این عکس یاسمن دخترخاله ی غزله چون وبلاگ نداره الان می ذارمش

اینم عکسه بی نقطس البته عکس دیرو ز دسکتاپش چون دو تا داد من یکیشو بی اسم گذاشتم

همین جا از تمامی شما به خاطر هم کاریتون تشکر می کنم.اگر کسی دیر دید نگران نباشه می تونم عکسشو همین الان بذارم.البته اسمشم زیرش می نویسم

اینم عکس آبجی فهیمه که همین الان به دستم رسید:

این عکس احمد لینکش بالا هست

فاطمیه

نظرات 59 + ارسال نظر

کسب درآمد قانونی
• دوست عزیز آیا مایل هستید از اینترنت درآمد کسب کنید!
• آیا از وعده های پوچ سایتهای کسب درآمد خسته شده اید!
• آیا اساساً کسب درآمد از اینترنت را تخیل بحساب می آورید؟
به ما بپیوندید تا رویاهای شما را به واقعیت تبدیل نماییم !
فعالیت ما به هیچ وجه با روشهای کسب درآمد کلیکی و یا زیر مجموعه گیری و یا .... مرتبط نمی باشد.
فعالیت ما در زمینه ارائه خدمات ** نمایندگی میزبانی وب** می باشد
با دریافت نمایندگی از ما ،شما هم می توانید بصورت کاملاً نامحدود ،خدمات میزبانی وب را به مشتریان خود ارائه کنید.خدمات نمایندگی ما در دو سطح زیر ارائه می شود:
1-سطح نمایندگی Master Reseller (سالیانه 106000 تومان )
2-سطح نمایندگی WHM Reseller(سالیانه 86400 تومان)
• در نمایندگی سطح 1 شما توان ایجاد اکانت نمایندگی مجدد را داشته و بصورت نامحدود می توانید اکانت نمایندگی (نامحدود) ایجاد کنید. همچنین می توانید برای مشتریان خود اکانت میزبانی Shared Hosting ایجاد کنید.
• در نمایندگی سطح 2 شما فقط می توانید برای مشتریان خود اکانت میزبانی
Shared Hosting ایجاد نمایید و این اکانت می تواند دارای ویژگیهای نامحدود بوده و به تعداد نامحدود ایجاد شود.مدیریت این اکانت بروش Cpanel می باشد.

تمام موارد بالا همراه با آموزش رایگان می باشد و نمایندگان از طریق پشتیبانی آنلاین ،تلفن ثابت ،همراه و ایمیل بصورت 365/24/7 پشتیبانی می گردند.تعیین قیمت و تعریف پکیجهای میزبانی به دلخواه نماینده و توسط ایشان انجام می شود و ما در این زمینه دخالتی نخواهیم داشت.
نمایندگی سطح یک برای ** اولین بار در ایران** ارائه شده و قیمت آن غیر قابل رقابت می باشد. همچنین امکان پرداخت ماهیانه نیز وجود دارد.در صورت تمایل ،امکان تست سه روزه اکانت نمایندگی نیز وجود دارد.

عزیزانی که تا تاریخ 15 آبان 89 اقدام به اخذ نمایندگی نمایند از تخفیف 50 درصدی بهره مند خواهند شد.

www.irnahost.com
www.irnahost.ir
تلفن تماس: 09127010601 09193015871

هان؟

کرگدن 1389/08/29 ساعت 15:13

مرررسی
خیلی بازی جالب و باحالیه !
اون اولیه دسکتاپ کیه که عکس ما رو مفتخر کرده ؟!

خواهش می شود
اینو باید حدس بزنید
یعنی عکس دسکتاژ شما هم همینه؟

ها دستت درد نکنه ... الان خوابم میاد مخم کار نمیکنه ، شب میام حدس میزنم

اکی

کرگدن 1389/08/29 ساعت 15:29

عکس دسکتاپ من نیست
اون عکسو من گرفتم توی یه میوه فروشی !
اینم مدرکش ! :
http://ololon.aminus3.com/image/2010-11-14.html

خیلی جالب بود واسم
من این عکس رو خیلی دوست داشتم

کرگدن 1389/08/29 ساعت 15:40

خارج نیس ولی کار یه کرگدن شبه خارجی و پرفشناله !
این دوستمون هر کی هست بفرمائید اصل عکس رو در سایز و با کیفیت اصلی براش بفرستم !
نکنه دختر دایی آبانه ؟!
اگه آره که رفتیم خونه شون واسش می برم عکسو !!

اولاْ درست متنو نخوندی دختر خاله نه دختر دایی دوماْ غزل نه دختر آبان سوماْ دخترآبان اصن عکس نذاشته چهارماض عکس دخترخاله ی غزلو با اسمش گذاشتم پنجماْ اسم ها رو بعداْ الام خواهیم نمود

عزیزم ... خنگ جونم :دی
من نگفتم اون اولیه رو کرگدن گرفته ؟:دی

عزیزم باهوش جون منم که گفتم اون اولیه رو کرگدن نداده چون نداده خوب

سلام خیلی باحال بود حیف که نتونستم شرکت کنم راستی حتما به من سر بزن فوری فوری

باشه الان می آم

کرگدن 1389/08/29 ساعت 15:51

منظور از دختر دایی آبان
این بود که دختر آبان دختر دایی ما میباشند !
بعدم اینکه اون ( متاسفانه عکساشون به دستم نرسید ) رو من ندیدم شرمنده !!

پس که اینطور
جمله دوم رو نفهمیدم

آفتاب پدست یکرنگ 1389/08/29 ساعت 16:00

این بلاگ اسکای جایی واسه کد جاوا نداره چرا؟ چه جوری آهنگ میذاری واسه وب؟ مرسی

بین بادی و html تو ویرایش قالب می ذارمش

کرگدن 1389/08/29 ساعت 16:01

هیچچی بی خیال !

باشه

سلام

یعنی الان منم می تونم عکسمو بدم؟

آره

پس بگیرش.....

http://up.iranblog.com/Files0/d6378a91fd634e65a6f3.jpg

ولی.....

عکسم خیلی تابلوئه! همه میفهمن که منم (حالا ببینش٬ اگه تشخیص دادی که خیلی تابلوئه همین جوری بذارش)

تازه من اینجا هیچکسو نمیشناسم که بخوام بشرکتم تو بازی!....

حواترین 1389/08/29 ساعت 16:57

خدایی اصالت رو تو دسک تاپ من ببین

آره

فاخته 1389/08/29 ساعت 17:04 http://3881467hk.blogfa.com/

اوه چه سخت شد

تازه آسونش کردم

همه زیبا بودن من چطوری نظر بدم

کرگدن ما رو باش ... منو بگو که دارم از این طرفداری میکنم ... هی هی :دی

درضمن دختر حوا جان :دی

من یادم نیومد دسکتاپ قبلیم چی بود :دی

مشکلی نیست عزیزم
اگه خواستی عکس شخصیه روهم بده

قربونت.... ادیدمت

خب ما هم اومدیم واسه بازی....

اول از همه بگم که اینجا که نظرسنجی ای نیست که ما توش شرکت کنیم که!!!

دوما اینکه عکس یاسمن خیلی قشنگه... بعدشم عکس شماره ۴ و شماره ۹

سوما فک کنم عکس شماره دو واسه خودته

نظرسنجی رو الان گذاشتم.فک کردم کدشو گذاشتم الان دیدم نذاشتم
آبجی می گم یه دو تا عکس دیگه هم انتخاب می کردی فقط یکی بگو خوشکله

تو نظرسنجی نظریدم!

نمی خوام.... من میگم هر سه تاش قشنگه....

بذار برم یه اطلاعاتی در مورد افراد شرکت کننده بکسبم.... بعد بیام حدس بزنم که کدوم عکس واسه کیه....

البته از اونجا که هیچکسو نمیشناسم.... همشونو حدسی میگم ببینم حدسیاتم چه جوریاس...

باشه
من می گم یکی

سلام من دیر اومدم خونه !‌الان دارم میرم کلاس وقتی برگشتم با ممد میام اینجا می ترکونیم ! خسته نباشی رفیق !

باشه مرسی

خیلی مسابقه سختیه فکر نکنم بشه توش شرکت کرد

می شه ها.نمی شه؟

الهام 1389/08/29 ساعت 18:59 http://elham-91.blogfa.com

اطلاع رسانیتون خیلی ضعیف بود !‌

من وبلاگایی که سر می زدم رو خبر دادم.

وروجک 1389/08/29 ساعت 19:16 http://jighestan.blogfa.com

اینکه خیلی سخته
من عکس خودمم گم کردم چه برسه به بقیه
اخه من اینجا فقط نیما و محمدو می شناسم
بقیه شو از کجا بدونم

خوب برو به وبلاگاشون سر بزن عزیزم
اصن این بازی واسه اینه که با وبلاگای بقیه آشنا بشی
نزن حالا

شکیب 1389/08/29 ساعت 19:28

میشه نگفت عکسا مال کیه؟

آره اختیاریه

وروجک 1389/08/29 ساعت 19:28 http://jighestan.blogfa.com

شماره ی 9 فکنم مال محمد باشه عکس ارزو رو گذاشته
واما نیما
اخه من چه بدونم اینا هیچ کدوم به نیما نمیان مطمئنی اونم عکسشو داده بزار بیشتر دقت کنم فقط شماره ی 13 بهش میاد که 13 نحسه پس فکنم اشتباه گفتم
شماره ی 10 هم میزنیم به حساب غزل
اگر اشتب زدم مرا عفو کنید

مرسی از نظرت

وروجک 1389/08/29 ساعت 19:31 http://jighestan.blogfa.com

حد اقل یه کاری کن به تعداد نفراتی که میشناسیمشون بهمون امتیاز بده مثلا اگه من سه تا دوست دارم اگه دو تاش درست درومد خب امتیازم میره بالادیگه این بی انصافیه من دیگه وقت ندارم انقد دوست مجازی داشته باشم تو همیناشم موندم بعضی وقتا وقت نمیشه بهشون سر بزنم
منو بیشتر از این شرمنده نکن

ببینم چی می شه

وروجک 1389/08/29 ساعت 19:31 http://jighestan.blogfa.com

وااااااااااااای نتایج کی اعلام میشه؟

دوشنبه ظهر

نظراتو نبندی ها ... من تا 10 میام میگم

باشه تا قبل خوابم بازه

فاطمه 1389/08/29 ساعت 19:41 http://999f111a.blogfa.com

سلاممممم عزیزم
نیما ۱
نوید ۱۸
دختر حوا ۲
دختر کوچولو ۳
حواترین ۸
فاخته ۱۰
دلشکسته ۵
الهه ۶
محمد ۴
دلتنگی های من ۷
وروجک ۱۱
پسر دیوونه ۱۳
دختری از شهر دور ۱۶
۳۸۱۱ --- ۱۱
بی نفطه ۱۴
HanOoliX - 17
لازم به ذکره که تا حدودی بعضی ها شانسیه چون اصلا نمی شناسمشون

مرسی

فاطمه 1389/08/29 ساعت 19:44 http://999f111a.blogfa.com

اصلاح میکنم
HanOoliX - ۱۵

بازم ممنون

HA 1389/08/29 ساعت 19:46

سلام شرمنده کامپیوتر خونه عیب کرده نمیتونم شرکت کنم.
کار جالبیه
بازم یه جا همه جمع شدن و این دنیای سوت و کور وبلاگی یه تکونی خورد

من چون دوستان عزیز رو نمیشناسم برا خاطر همین
هم شرکت نمیکنم چون همش غلط حدس میزنم و آبروم میره

نه باب نگران آبرو بودن چیه.شرکت کن باحال می شه

احمد 1389/08/29 ساعت 20:49 http://l-s-iranuni.blogfa.com/

سلام ...
من که نمیشناسم ولی زیبا ترین ها:
۳
۷
۹
۱۲
اون گربه هه...
پایینی گربه هه..
خدایی سلیقه رو داشتی؟؟؟؟

بازی بازی پارتی بازی؟

س.م.ع 1389/08/29 ساعت 21:08 http://adnanurmia.blogfa.com

سلام...

من نگرفتم چه خبره....

ولی قبلنا 1سر میزدی بهم...

موفق باشی...

راستی من از عکس اولی خوشم اومد ...چون شهر من شهره سیب هستش...

یادم نمی آد شمارو

بزن زنگو ... ممد اومد

زیییییییییییییینگ

پسر دیوونه:شماره ۱۴
غزل و دختر خالش:شماره ۱۵
بی نقطه:شماره ۲
دل شکسته:شماره ۸
فاخته:۱۳
وروجک بانو:شماره ۶
ممدیره اراکی:شماره ۱۷
فاطمه:شماره ۱۶
حواترین:شماره ۹
نیما:شماره ۱۲
دختری از یک شهر دور:شماره ۷
نوید:شماره ۱
الهه:شماره ۴
HanOoliX :شماره ۱۰
۳۸۱۱:شماره ۱۱
دل تنگیهای من:شماره ۵

ممنون

18 ، صدای زندگی نوید

12 ، واسه غزل

3 ، واسه پسر دیوانه

6 ، واسه دلشکسته

8 ، واسه حواترین

9 ، واسه فاطمه بانو

15 ، واسه ووری

10 ، واسه دختر کوچولو

7 ، واسه الهه

14 ، واسه بی نقطه

16 ، واسه فاتخه

17 هم واسه نیما یره مشهدی چون عکس فروسیه فک کنم ...

مرسی

اینو به خدا یادم رفت

شماره ی 2 واسه خودت

مرسی

شماره ی 5 ، واسه HanOoliX

کار ما تموم شد

ممنون

شماره ۱ : 3811

شماره ۲ : دختر حوا

شماره ۳ : hanoolix

شماره ۴ : دختری از یک شهر دور

شماره ۵ : نیما

شماره ۶ : حواترین

شماره ۷ : دلشکسته

شماره ۸ : الهه

شماره ۹ : فاخته

شماره ۱۰ : غزل

شماره ۱۱ : دختر کوچولو

شماره ۱۲ : فاطمه (شمیم یار)

شماره ۱۳ : پسر دیوونه

شماره ۱۴ : دلتنگی های من

شماره ۱۵ : وروجک بانو

شماره ۱۶ : بی نقطه

شماره ۱۷ : ممدیره اراکی

شماره ۱۸ : نوید

مرسی


همه رو شانسی گفتم ها

کاملاْ مشخص بود

ولی وب همه رفتم چرخیدم....

خیلی بازی باحالی بود...

شاید منم تو وبم گذاشتم

دست گلت درد نکنه.... خیلی خوب بودش

۳۸۱۱ 1389/08/29 ساعت 22:16 http://3811.blogfa.com/

من که نمی شناسم هیشکی رو ، غیر از خودت
از رو قیافه وبلاگ و حال و هواش و اسمش حدس زدم
بازم بازی بود ، خبرم کن

شماره ۱ : اعترافات یه دختر دیوونه

شماره ۲ : شهر فرنگ

شماره ۳ :دلتنگ

شماره ۴ : دیونه نامه

شماره ۷ :شمیم یار



شماره ۱۰ :دنیای تنهایی من

شماره ۱۱ : دلشکسته

شماره ۱۲ :وجدان


شماره ۱۵ : وروجک بانو

شماره 17 : دختری از شهر دور
شماره ۱۸ : صدای زندگی

شماره 6 : دختر حوا

مرسی

س.م.ع 1389/08/29 ساعت 22:39 http://adnanurmia.blogfa.com

بازم سلام.

قبلا اومده بودم وبتون.اومدی وبم ممنون.ولی فقط بخاطر اینکه بگی نشناختی؟...
ببخشید که مزاحم شدم.
مرحمت زیاد.

نه.اومدم ببینم کی بودی

غزل 1389/08/29 ساعت 23:08

نوید۳
16 نیما
15حواترین
14 ووری
17 خودت
13یه پسر دیوونه
۹فاخته
۷فاطمه
۵یره اراکی
۸ ۳۸۱۱

ممنون

من فقط عکس شماره ۸ رو می دونم مال کیه
عکس مریم بانو با ایلیا و آقای همسر که به نظرم از همه عکسا هم قشنگ تره
خوب جایزه منو بده می خوام برم


خسته نشی یهو حوری جان
ایشال یه عکس این شکلیم چند سال دیگه شما و ممد و بچتون می ذارین

الهه 1389/08/29 ساعت 23:53 http://setaresaghi.blogfa.com

۱4 : یه پسر دیوونه!

17: نیما

9 : فاخته

4 : وروجک بانو

13 : دلشکسته

8 : فاطمه

11: حواترین

3 : نوید

6 : دختر کوچولو

18 : 3811

2 : خودت

12 : غزل و دختر خالش

16 : دختری از یک شهر دور

15 : بی نقطه

7 : م ح م د

1 : دلتنگی های من

خسته نباشم!

ممنون

شکیب 1389/08/29 ساعت 23:55

من اومدم بگم.
1 نوید
9 دختر کوچولو
10مال خودته
7 که مسخره ترینهشه مال احمد

الهه 1389/08/29 ساعت 23:57 http://setaresaghi.blogfa.com

نصفش باز نشد همینجوری حدس زدم!
از همه قشنگ ترش اینا بود :
2
7
10
11
14

الهه 1389/08/30 ساعت 00:00 http://setaresaghi.blogfa.com

ینی میشه من برنده باشم ؟!!!!

الهه 1389/08/30 ساعت 00:02 http://setaresaghi.blogfa.com

من رفتم دیگه آجی جون!
فعلا!
حالم خوب نبود با تمام دردی که داشتم اومدم شرکت کردم!
دعا کن خوب شم زودی!

مرسی عزییزم اومدی
ایشالا زودی خوف شی آجی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد