صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی بحال بیابان کنید

خوشا به حال اونایی که الان کربلاند 

و 

و خوشا به حال اونایی که الان صحرای عرفاتند  

 

و ما ........... 

 

 

محتاج دعای تک تک شما هستم!!!!!!  

اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی بحال بیابان کنید

 


 

پیشاپیش عید قربان هم مبارک 

تعطیلی خوش بگذره

نظرات 7 + ارسال نظر
سیریش 1389/08/25 ساعت 12:06

hi
ok, we will definitely!!
i will also pray for u, the religious girl!
Happy they r!

thanX u

عیددددددددددددت مبارکککککککککککک

مرسی عید تو هم مبارک

دلم هوری افتاد کم مونده گریه کنم بابا منم دلم یه کربلا و مکه میخوادای خداااااااااااااااااااا...
شکلکای یاهو هم خیلی باحال بودن
عیده تو هم مبارک

مرسی عید تو هم مبارک

عیدت مبارک عزیزم ...
چقدر جمله ی قشنگیه تیتر مطلبت ...

مرسی لطف داری

فاخته 1389/08/25 ساعت 20:22 http://3881467hk.blogfa.com/

عید شما هم مبارک

ممنون

عیدت مبارک عزیزم

ممنون عزیزم

[ بدون نام ] 1389/08/28 ساعت 22:12

اگه به من بگن یه جا از دنیا میتونی بری
میگم
کربلا
عشق است حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد