صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

به نظر من بستنی بیشتر از تابستون توی زمستون حال می ده آدم  دراه یخ می زنه می شینه بستنی می خوره یا می ره سر یخچال آب یخ می خوره

شنبه ی هفته ی پیش که داشتم می اومدیم خونه هوس بستنی کردم واسادیم بگیریم!!!یکی از کنارم رد شد گف این دیگه چه روانیه زمستونیه بستنی می خوره




مشهد کنسل شد تا بهمن.کاشکی همون هفته پیش رفته بودم


توی دنیای نت خواهرمو پیدا کردم.

دخترحوا

دخترحوا


می شه گفت حواترین هم مادرمان می باشد


نظرات 8 + ارسال نظر

گفتی هاا.من عاشق بستنی خوردن زیر بارونم. عشق دنیاست..
ولی آب یخ نمی خورم.چون سینوزیت میگیرم.( نه که با اون یکی نمی گیرم)

اینم حرفیه
راستی اول شدی

خوب انگار داره تعدادمون تساعدی بالا میره
.
ولی اون یکی آبجیمون که لینکش و برام گذاشتی انگاری منو قبلن پیدا کرده بود چون عبارت سمت چپ وبلاگ منو نوشته تو وبلاگش وینک وینک

شاید

پس منم روانی ام ! چون عاشق بستنی خوردن تو سرما و بخصوص تو برفم !


انگار داریم به این نتیجه می رسیم اون روانی بوده

ممنون از نظرتون

قابلی نداشت

دهاتی 1389/08/22 ساعت 19:42 http://satp.blogfa.com

سلام
منم پارسال وسط بهمن ماه وقتی داشت بارون می اومد و همه از سرما یخ می زدند و یه چیز داغ سفارش می دادن در میان تعجب همه بستنی سفارش دادم
خیلی چسبد.

موافقم خیلی حال می ده

...
ای جان خواهر ...

احمد 1389/08/22 ساعت 21:55 http://l-s-iranuni.blogfa.com/

سلام...
بابا این کاره ها....
منم برم یه سرچی کنم شاید داداشی آبجیی داشته باشم

فک نکنم پیدا کنی

سیریش 1389/08/24 ساعت 18:37

سلام.
نوش جونت
کوفتت بشه!

کدومش بالاخره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد