صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

فردا می خوایم بریم عروسی 

 

 

 

  

شاید این هفته برم مشهد 

 

امیدوارم بشه 


منظورم از  عروسی پیوند آسمانی بود!!!!!!!!۱ 

مشهد شده ولی بین این هفته و هفته آینده !!!!! 

امیدوارم قبول کنن هفته ی دیگه!!!!!!!! 

دیشب دعوام شد 

با هم اتاقیم 

می خوام اتاقمو عوض کنم

نظرات 13 + ارسال نظر

heh
آخرین باری که رفتم مشهد دو هفته قبلش عروسیه پسر داییم بود ...الان پستتو دیدم یاد اون روزا افتادم ...
ممنون

خواهش قابلی نداشت

خوش بگذره
رفتی برای منم دعا کنیا

حتماْ عزیزم

نسکافه 1389/08/16 ساعت 19:28

من تا حالا مضهد نرفتم اشکمو در آوردیا
راستی اوووووول

ایشالا قسمت میشه
کجای کاری؟اول؟

ایشالاکه میری و منو هم دعا میکنی
عروسی هم بهت خوش بگذره

دقت کن یه کم حوری جونم.منظورن از عروسی پیوند آسمانی بود

احمد 1389/08/17 ساعت 00:39 http://l-s-iranuni.blogfa.com/

سلام...
من اومدم...
اومدم خبر متفاوت ترین آپ سال و بدم...
بی شوخی آپ مهمیه...
باید بیاید...
به دوستاتونم بگید بیان...
من منتظرم...
راستی خواهشا آپ کامل بخون...

حتماْ

crackpot 1389/08/17 ساعت 06:21 http://delbar72.blogfa.com/

مبارک باشه.
این عکسا که گذاشتی به عروسی مربوط نمیشه ها.

چرا شما نمی گیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشهدیم عزیزم
اومدی بیا ببینمت

باشه.حتماْ

خوشبحالت ، من هم هوس عروسی کردم هم هوس مشهد !

میگما یک سر پیش نیما برو یکخورده بهش بخند !

نیما هم خوبه ، فقط اینترنتش قطعه که امروز میاد ...

عروسی کجا بود بابا

ha 1389/08/17 ساعت 13:37

سلام خوبی؟

اون عکسه عکس اهدا جوایز یه مسابقه علمی بود .

یه سوال :این پست دشمن تو وبلاگ حسن کچل قضیش چیه؟؟؟ هر چی ازش پرسیدم جواب نداد بهم .

.............................................
امروزو خیلی دوست دارم. دعا کن قسمت منم بشه دقیقا پارسال همین موقه ها بود که رفته بودم خیلی حال داد.نمیشه وقتی از قم رد میشید منم با خودتون ببرید؟
خیلی دلم هوای مشهد کرده.
سر چی دعوا کردید .مگه دخترا هم دعوامیکنن؟

از قم رد نمی شه
ایشالا قسمت می شه
آره سر این که م یخواست آهنگ بذاره برقصه منم گفتم نه!!!!!!

امیدوارم که بیای مشهد و امیدوارم با هم اتاقیت خوب بشی و در ضمن من اینقدر وقت دارم که دوستان مجازی رو ملاقات کنم ! اگه قابل دونستی و وقتشو داشتی خوشحال میشم !

با هم اتاقیم عمراْ خوب بشم
ببینم چی می شه

سلام...

مبارک باشه...

خدا قبول کنه!

خوابگاهی هستی؟؟؟

راستی میگم تو uif.ir عضو هستی؟ اسمش خانواده دانشگاه اصفهانه و بچه های دانشگاه توش عضون!!!

موفق باشی

آره خوابگاهیم
ایشالا عضو می شم.دیدمش

اتنا 1389/08/17 ساعت 22:05 http://ruyaye-khis.blogfa.com

اخ
خوش به حالت
من چند ساله نرفتم
مارو هم دعا کن
سر چی دعوات شد؟
خوابگاه خیلی سخته؟

سیریش 1389/08/18 ساعت 12:28

شک ندارم اشکال ازون بوده!
تو که ماشالله هزهار ماشالله گلی!

ممنون لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد