صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

و قاف حرف آخر عشق است آنجا که نام کوچک من آغاز می شود!

این شعر از من نیست خودتون می تونید حدس بزنید.

همین جوری گذاشتم

ربطی هم به ÷ستم نداره

فقط قشنگ بود

این که میبینید عکس دختر عموم نه اشتباه نکن نیست

اما خیلی شکلشه

کلاس اوله

چندروز پیش مادربزرگم رفته خونشون

کسه دیگه نبود

چایی و میوه و اینا و پذیرایی

حالا اگه می اومدن خونه ما

بفرمایید تو

و من به سمت جایگاه همیشگی یعنی کام



پ.ن:البته آخرش اغراق بودا

نظرات 8 + ارسال نظر
؟؟؟ 1389/08/08 ساعت 21:46 http://19StagtowN91.blogfa.com/

سلام، آپم...

سلام.
چوطوری؟؟
بابا سرعت. من موندم تو کف سرعت آپت.منم بعد بوقی آپ کردم.دوست داشتی بیا بخون.

تازه سرعتم کم شده

سلام....

می خواستم یه اعترافی کنم و بگم که من واقعا هیچی از پستت نفهمیدم!!!!

شکلی نیست

راستی می آپی یه خبری بده......

حوصله این کارا رو ندارم

crackpot 1389/08/09 ساعت 07:08 http://delbar72.blogfa.com/

سلام.
منم مث خودت از مهمونا پذیرایی می کنم.

آفریتن پسر خوب

سلاااااااااااااااااااااااام

خوبی؟

آپم....

اگه خدا بخواد قراره که پرونده شازده کوچولو جمع بشه!! [چشمک]

دوست داشتی یه سری بزن بهم..... [بوسه][گل]

منتظرتم ها.....

اومدم

شکیب 1389/08/09 ساعت 19:13

ببینم زهرا این شعرش کجائه آیا؟

عنوان دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد