صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

امروز صبح

ساعت ۶ 

هوا سرد 

در یک دست کیفی پراز کتاب های سنگین 

و در دست دیگر پلاستیکی پر از خرت و پرت هایی که برای خوابگاه نیاز داشتم 

رسیدم به ایستگاه تاکسی 

هوا سرد بود خیلی سرد 

خیابان خالی بود از ماشین 

هراز گاهی صدایی از دور می امد اما امیدم ناامید می شد.ماشین شخصی بود! 

چند باری هم تاکسی هایی از روبرویم گذشتند دقیقاْ 

خالی خالی  

ولی به راهشان ادامه دادند میدان را چرا دور نزدند؟؟؟!!!! 

یعنی این ها مسلمانند؟؟؟؟؟ 

تا اینکه یک تاکسی آمد 

در ایستگاه تاکسی من بودم و یک مرد مسن 

تاکسی یک جای خالی داشت 

و ان مرد مرا راهی کرد 

و من مروت را در چهره ی او دیدم 

و فهمیدم هنوز در دنیا جوانمردی هست 

خدایا شکرت 

باز هم در اتوبوس جوانمردی دیدم 

وسط راه هوا سرد بود بخاری را روشن کرد 

اما جوانمردی را با دستان خودش خاک کرد وقتی بخاری را خاموش کرد 

هوا خیلی سرد شد 

خیلی.....

نظرات 14 + ارسال نظر

نچای خواهر!!!


شما به عنوان نفر اول برنده شدین
جایزه اختیاریه این سری

مگه سیبری بودی که اینقدر سرد بوده؟؟؟؟

خوشم میاد جوانمردی رو تو روشن و خاموش کردن بخاری دیدی

راستی

به خاطر حضور امروزت هم ممنون

قابلی نداشت!!!

ha 1389/08/03 ساعت 11:31 http://0370236610.blogfa.com

سلام
درست جوانمردی خوبه .
ولی اینم یادت باشه که هر چیزی جوانمردی نیست
وهمیشه نباید از مردا انتظار داشته باشید که جوانمردی کنن.
متاسفانه زنای جامعه ما توقعشون از مردا خیلی زیاده مخصوصا تو جوانمردی

خب ما اینجوریم دیگه!!!!!!!!!!!!!!

عجب!

مش رجب

چه دل پری داشتی حیوونکی

دل پر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب
- مش رجب
+ برف اومده یه وجب !!!
عمرا داره بتونی جواب بدی !!!!


عجب از تو نیم وجب
که شدی بی ادب
واسه دوس دخترت خریدی رژ لب؟
جمعی از دختران خوابگاهی
بدو اگه می تونی جواب بده

سلام....

بازم آپــــــــم با شازده کوچولو.....

زیاده ولی به نظر من ارزش خوندنش رو داره....

من خودم عاشق حرف های روباه و این قسمت از کتاب هستم....

پیشنهاد می کنم حتما بخونش حتی اگه قبلا هم خوندیش!

[گل][گل]

منتظرتم...

باشه میام

سلام
ایشالا یه ماشین میخری صبحا خودت بخاری روشن میکنی سردت نشه

ایشالا
فقط اگه ماشین خریدم باید یه راننده هم روش بخرم

محیا 1389/08/04 ساعت 16:25 http://samo20.blogfa.com


Hasti 1389/08/04 ساعت 20:37 http://hastimotarez.blogfa.com

کم هست ولی هست. جوانمردی را میگویم! :))
زهرا جانم اگه نمیتونم و نمیرسم بهت سر بزنم ببخشید. به خدا سرم خیلی شلوغه وگرنه من بی معرفت نیستم.
گل هم که نداره این بلاگ اسکای!..

مشکلی نیست عزیز

عجب به تو دختر جلب
که رفتی خریدی رژ لب !
همینه که نمیدی یه بوس از اون لب
ترسم که بمیرم تویه تب
اگه امشب نگیرم یه کام از اون لب !!!!

نبینم فکت بیفته ! اگه یکم منحرف شد بخاطر این بود که قافیه با جواب شما همخونی داشته باشه !
یه پسر مشهدی در مقابل جمعی از دختران خوابگاهی هیچ وقت کم نمیاره !!

بزار دارم برات ای منحرف

نوک دماغت قندیل نبسته بود؟

نه در اون حد سرد نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد