صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

می خواستم امروزآپ کنم از ۴شنبه تا امروزو ولی اصن حسش نیست حوصله ندارم.فقط بگم ارایم عالی بود خیلی خوب شد.همه راضی بودند اگه با پاورپوینت نبود اینقد خوب نمی شد 

همین

نظرات 11 + ارسال نظر

ممنون می شم منو لینک کنید

ظهور بسیار نزدیک است

انجام شد
شما به عنوان نفر اول برنده ی سری کامل کتب هری پاترشدین

ha 1389/07/26 ساعت 11:18 http://0370236610.blogfa.com

سلام .چندتا حرف:
1. این متن انگلیسیه یعنی چی؟
2.از جاده اراک سوهان خریدید؟
3.مقام رهبری فردا میاد قم .شهر خیلی شلوغه .منم تو دیدار دانشجویان اسم نوشتم.
4.پسرای کلاسو تونستی راضی کنی؟
5.موفق باشی
6.بای

آخر قم.همون جا که به کمربندی وصل می شه بعدم می ره تو جاده قدیم کاشان فک کنم
کدوم متن؟
آره راضی شدند
خوش به حالت[
منم خیلی دوس دارم اقا رو ببینم

ha 1389/07/26 ساعت 11:30

اینو میگم دیگه:
take it easy the world is 2 day

می گم خسته نشی جمله خودمو واسه خودم نوشتی

میدونستم خوب میشه ! خیلی زحمت کشیدی بخاطرش !

مرسی
تو رو خیلی اذیت کردم بابتش

حسین 1389/07/26 ساعت 15:11 http://www.hossein-d.blogfa

باشه
حتما خبرک کنی ها

حتماْ

Hasti 1389/07/26 ساعت 23:13 http://hastimotarez.blogfa.com

عیدت مبارک عزیزم.

مرسی تو هم مبارک

گفتی که بلا، بلا، بلا.... گفتم چشم
از روز الست با رضا... گفتم چشم

من آمده ام تا به ولایت برسم
گفتی انا من شروطها.... گفتم چشم

سلام. چطوری؟ خوبی؟

[گل] عــــــــــیــــــــــــدت مــــــبـــــــارک [گل]

آپم.....

عید تو هم مبرک

خدا رو شکر....

خب هر وقت حست اومد به آپ....

مگه کسی چیزی گفته؟!

نه بابا
خودم مشکل دارم

سلام.
ارایت عالی شده حس آپ کردن نداری، اگه بد می شد چیکار می کردی؟

بد بودن حالم کاری به ارایه نداره

آفرین بابت ارایه ی عالی !

خواهش

تبریک...
(من شکلکای بلاگفا رو بیشتر دوس دارم... از اینا سختمه انتخاب کنم... واسه همین دیگه شکلک نمیذارم!!!)

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد