صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

سلام.

خوبین؟

من بد نیستم

فردا صبح می خوایم خونوادگی بریم قم.تا دو سه روز نت نیستم.

می دونم دلتون واسم تنگ می شه

آقا یه شنبه باید برم جا استادمون دس بدم.عجب گندی خواهم زد.بدبخت دانشجوها

می خوام لپتاب داداشمو بگیرم با پاورپوینتم ارایه می دم کلی کلاس داره نه؟

دعا کنید گند نزنم و سوتی ندم

باشه یادم نمی ره دعا هم می کنم

فعلا

بعداً نوشت:فرض کن یکی از پسرا کلاسمون بیاد وبلاگمو بخونه.

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
اولا خوش بگذره
دوما دوما التماس دعا
سوما از گشت و گذار که برگشتی یه سری هم بهم بزن که آپیدم. نظرتم در مورد ته نوشتش بگو

واااااااااااااااای
من عشق تدریسم
حالا چی می خوای بگب به این بدبختا؟!

خوب نظر اول مال یکی دیگس که نمی شه تاییدش کرد پس تو جایزه نمی بری.اونم یه بلیط دونفره برای سفر به دور دنیا برنده شد.خودش می دونه کیه

هوی بدبخت کجا بود دلشون بخواد
باید sufix prefix وwordstem بدرسم

سلام.
خوش بگذره.

قم خوش بگذره!!!
در امر مهم تدریس هم موفق باشید...
فعلاً همین...
!!!

پریسا 1389/07/21 ساعت 16:34 http://elmipsf.blogfa.com

سلام گلم دعا یادت نره!!!!!!
ایشالا خوب بتونی درس بدی!!!!

خواهرم فوت کرد

آقا ما یه روز دانشگاه کنفرانس داشتیم از قضا۵دقیقه مونده به شروع کلاس دکمه مانتومون کنده شد...لپ تاپ وصل نشد...کلاس همش رفت و آمد بود...اما استاد بسی حال کرد از ارائه مان در آن شرایط سخت

من اعتراض دارم....

الان نظر من اولین نظره.... پس یعنی من اولم....

پس باید اون بلیط ها رو بدیشون به من که با آقامون بریم بچرخیم...

الهام 1389/07/22 ساعت 08:55 http://elham-91.blogfa.com

خوش بگذره عزیزم.

اومدی نت یه سر به ما هم بزن !

مگه یکی از پسراتون آدرس وبت رو داره ؟!

گفتم چه نت خلوت و باحال شده ها ... نگو تو رفتی مسافرت !

حسین 1389/07/22 ساعت 12:03 http://www.hossein-d.blogfa

سلام
دوباره اومدم
مرسی از نظراتتت
سلام منم به حضرت معصومه برسون و بگو خیلی نوکرشم

سلام
خودت پیشاپیش گفتی که دعا یادت نمیره !
سلامت بری و برگردی .

امیدوارم خوش بگذره ما رو هم دعا کن
درس دادنت خیلی جالب میشه

ha 1389/07/22 ساعت 17:44 http://0370236610.blogfa.com

خوش به حال پسرای کلاس

صل علی محمد

دختر حوا به شهر قم خوش آمد.


امیدوارم میزبانی خوب برای شما باشیم .
سوهان محمد فراموشتون نشه ها.20متری شهید بهشتی 24 متری چمران .بهترین سوهان قم

سلام
امیدوارم خوب ارائه بدی.
حتما تا الان رسیدی، زیارتت قبول[گل]

بدو بیا اونور

یه آّپ خیلی شیرین و دلچسب کردم [چشمک]

کجایی تو ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد