صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

شب است و سکوت است و ماه است و من***فغان و غم اشک و آه است و من
شب و خلوت و بغض نشکفته‌ام***شب و مثنوی‌های ناگفته‌ام

شب و ناله‌های نهان در گلو***شب و ماندن استخوان در گلو

من امشب خبر می‌کنم درد را***که آتش زند این دل سرد را

بگو بشکفد بغض پنهان من***که گل سرزند از گریبان من

مرا کشت خاموشی ناله‌ها***دریغ از فراموشی لاله‌ها

کجا رفت تأثیر سوز و دعا؟***کجایند مردان بی‌ادّعا؟

کجایند شور‌آفرینان عشق؟***علمدار مردان میدان عشق

کجایند مستان جام الست؟***دلیران عاشق، شهیدان مست

همانان که از وادی دیگرند***همانان که گمنام و نام‌آورند

هلا، پیر هشیار درد آشنا!***بریز از می صبر، در جام ما

من از شرمساران روی توام***ز دُردی کشان سبوی توام

غرورم نمی‌خواست این سان مرا***پریشان و سر در گریبان مرا

غرورم نمی‌دید این روز را***چنان ناله‌های جگر‌سوز را

غرورم برای خدا بود و عشق***پل محکمی بین ما بود و عشق

نه، این دل سزاوار ماندن نبود***سزاوار ماندن، دل من نبود

من از انتهای جنون آمدم***من از زیر باران خون آمدم

از آن‌جا که پرواز یعنی خدا***سرانجام و آغاز یعنی خدا

هلا، دین‌فروشان دنیا‌پرست!***سکوت شما پشت ما را شکست

چرا ره نبستید بر دشنه‌ها؟***ندادید آبی به لب تشنه‌ها

نرفتید گامی به فرمان عشق***نبردید راهی به میدان عشق

اگر داغ دین بر جبین می‌زنید***چرا دشنه بر پشت دین می‌زنید؟

خموشید و آتش به جان می‌زنید***زبونید و زخم زبان می‌زنید

کنون صبر باید بر این داغ‌ها***که پر گل شود کوچه‌ها، باغ ‌ها 
پی نوشت:حالم بهتره 
جو خوابگاه تاثیرشو گذاشت!!!! 
ایشالا از خونه شرح وقایع رو مخصوصاْ امروز رو خواهم نوشت 
نه بذار بکم:دی!!! 
حدود ۷۰تا دیکشنری بردیم سر کلاس 
استاد کلی ذوق کرد 
البته باید بگم از این ۷۰ تا ۲۰ تاشو فقط آقایون آوردند 
چقد شما اقویون اکتیویند من رو کشتین


نظرات 11 + ارسال نظر

شعرش شعر خوبی بود!

ممنون شما به عنوان نفر اول برنده ی یک دستگاه خانه در پاریس شدیند

پریسا 1389/07/18 ساعت 19:58 http://elmipsf.blogfa.com

سلام گلم!!!!
شعر جالبی بود!!!!!!
دیکشنری ها هم خندیدم!!!
آپم دوس داشتی بیا!!!!

اومدددم

سلام

سلام

شکیب 1389/07/18 ساعت 20:58

شعر بسیا ر زیبایی بود.
تبریک میگم به حسن انتخاب.

خواهش!قابلی نداشت1

سلام

سلام

سلام.
من برنده ی یک دستاه لپ تاپ نمی شم؟!

می گم نقر دوم شده بودی یه چیزی.۶م شدی لپتاب می خوای؟

شعرش خیلی خوب بود.
اقایون همیشه اکتیون، شما به فکر خودتون باشین.

بله خیلی اکتیون

سلام ، ای بابا من 2 پست نبود ها ... چرا حالت بده ؟! الان بهتری ؟!

آره.مرسی خوفم!!۱

شعر هم خیلی باحال بید

راجع به آقایون هم چی بگم والا ...

برا اقایونالبته از نوع هم کلاسی

خوبه که حالت بهتره

مرسی

سلام شعر قشنگی بود ! راستی من اون سوالی که ازم پرسیدی رو متوجه نشدم !

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد