صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

اولاً شهادت امام صادق رو تسلیت می گم.

دوماً امروز اتفاقات بسی زیادی بیافتاد

خیلی ذوق می کنم تونستم کلاس آیین که آخرین درس عمومیمه با دکتر بانکی گرفتم!!

آقا این استادد فنون مطالعه شدیداً سخت گیره!!1

اومد تو کلاس

اونی که باید lecture میداد هیجی دیکشنری نیاورده بود.من و بقیه بچه هام نشده بود ببریم.گق نمرتون از 18 حساب می شه!بعدش من گفتم ما صفریم تجربه اینانداریم اینا و یه بچه ها گف ترم بوقی گف 17 بعد دوباره گف جرا اینقد بیحالین.گفتم به خاطر سه روز کلاس نداشتنه.گف اونم گفlazy-bones از 16.یه اتفاق دیگه افتاد گف از 15 یادم نیست.بعدش یکی ز آقایونی که باید درس ارایه می داد رف دیکشنری آورد شد از 16.

البته اگه جلسه بعد دیکشنری که میاریم بیشتر ازاستاد باشه و برنده شیم تخفیف داده می شه بهمون!!!!

تازه antidisestablishmentarianism این کلمه رو باید معنیشوپیدا کنیم وکلی چیز دربارش با منبع!!!

توجه کنید این کلمه 28 حرفه ها!!جمله هم نیست

نظرات 22 + ارسال نظر
شکیب 1389/07/11 ساعت 22:18

شما برنده ی بلیط دو نفره برای سفر به دور دنیا شدین

شکیب 1389/07/11 ساعت 22:19

اول آیا؟
من دیگه میرم.
فعلا بای.منم این روزو به همه تسلیت میگم.

اصن من بهت بلیت نمی دم دوتاشو خودم برداشتم باهاتم قهرم

سلام
خوبی؟

اولا در مورد استاد بانکی تبریک میگم. چون میدونم که واقعا استاد خوبیه

دوما هم بابا چه استاد با حالی دارید شما!!!
بازم خوبه که بعد از یه سیر نزولی یهو سیر صعودی پیدا کرد این قضیه.... وگرنه نمره منفی می گرفتید دیگه

ممنون
اگه تا آخر ترمهمین جوری باشه کلاس احتمالاْ حذفش می کنم

شهاب 1389/07/12 ساعت 09:30 http://www.night63.blogfa.com

be shoma ham tasliyat migam
onaee ke goftam baba male postaye ghablit bod
khonfde bodam
gofti taraf pahash biron bod
ba on ham otaghit

ha 1389/07/12 ساعت 10:28 http://0370236610.blogfa.com

راستی دیروز
همچین یه چرت و پرتایی گفتم
شرمنده
از چیزه دیگه ای عصبانی بودم اومدم اون چرت و پرتا رو نو.شتم.
امیدوارم به دل نگرفته باشی
بازم شرمندم

مشکلی نیست

منم بهت وفات امام صادقو تسلیت میگم
عجب استادی دارید؟؟؟!!!
خیلی لغت طولانی ایه

عکس بابابزرگو آخر تونستم بریزم زود بیا نگا کن

کلا استاد گیری داشتین ! شما هم دانشجو نبودین اگه نه مینشوندینش سر جاش !

از ما ترم بوقیا چه توقعی داری؟؟!۱
یه چی می گفتیم یهو می گف همه رو می ندازم از این درس

آتی 1389/07/12 ساعت 12:55 http://aty90.persianblog.ir/

اااااااااااا؟! چقدر اتفاق افتاده من بی خبرم!
چرا از صنعتی رفتی ؟! اصفهان رفتی؟!
آدرس وبتم که شیفت شده بلاگ اسکای...
آقا من الان شکل علالمت سوال شدم دقیقا؛

مقصر خودتی بهم سر نزدی

شکیب 1389/07/12 ساعت 17:12

من بیلیت موخوام
بدو بیلیت بده

شکیب 1389/07/12 ساعت 17:24

هنوز منتظرم که تو بلاگم بگی برات بیلیت اوردم.
بابا شوخو کردم.

شکیب 1389/07/12 ساعت 18:11

زهرا عجب آدمی هستیااااا.
خب باشه منم میرم تو که با من قهری.بلیت منو م... هم که نمیدی.
خیلی نامردی.
اصن بیا آشتی

بلیتتو فروختم .پولش خرج شد دیر اومدی آشتی فعلاْ نه

آپیدیم

امدیم

شکیب 1389/07/12 ساعت 19:04

بمیرم الهی.
نگو امشب خوابم نمیبره هاااا.
بگو آشتی کردی.برام بلیتم بخر.

نههههههههههههه!

علی 1389/07/12 ساعت 20:10 http://zanbooor.blogfa.com

آه آه از دل من
که از او نیست به جز خون جگر حاصل من
زان که هر دم فکند جان مرا در تشویش
چه کنم با دل خویش
چه دل مسکینی ، که غمین می شود اندر غم هر غمگینی
هم غم گرگ دهد رنجش و هم غصه ی میش
چه کنم با دل خویش ؟
دارد این دل اصرار ، که من امروز شوم بهر جهانی غمخوار
همه جا در همه وقت و همه را در همه کیش
چه کنم با دل خویش ؟
از برای همه کس ، دل بیرحم در این دوره به کار آید و بس
نرود با دل پرعاطفه کاری از پیش
چه کنم با دل خویش ؟

سلام دختر حوا ... خوبی؟؟ امیدوارم هیشه موفق باشی ....
پست بالایی کلن هم نظرات هم خودش رمزدار بود بید

برات آرزوی بهترین ها رو دارم ... موفق باشی

سلام.
خسته نباشید.

اللهم عجل لولیک الفرج.

سلام.
چه استادیه این ها! این استاد ذوق کردن نداره ها!
راستی در مورد این کلمه تو ویکیپدیا بگردی هست.

CrimsonRB 1389/07/13 ساعت 10:04 http://www.weeblog.blogfa.com

salam
mikhastam azatun bekhamke
chun dg blogfa nisTn
age mishe
matalebi ro ke mikhain bekhunam
khabaramkonin

rasti
Upam
tashakkor

شاهو 1389/07/13 ساعت 11:32 http://www.shaho007.blogfa.com

سلام وبت خوبه میتونی بهترش کنی .یه مطلب در مورد زنان نوشتم منتظر نظراتت هستم

مهدی 1389/07/13 ساعت 12:45 http://newspic.blogfa.com

سلام
چرا مطلب می زاری با رمز

خب ما همچنان به اینجا سر می زنیم ببینیم دختر ِ عزیز ِ حوا این بار از کی، چی و کجا نوشته ...بعضی وقت ها هم می مونیم پشت در ! چونکه کلید رمز نداریم...
از همین پشت ِ در ، برایت یک دنیا شادی و آرامش آرزو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد