صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

قراه بگم یه شبه چه شکلی از عرش به فرش رسیدم

واقعیتش یکی از هم کلاسیام چشاش ۵۰٪ بینایی بیشتر نداره. کاشان بوده الان انتقالی گرفته.می خواست هم اتاقیش هم کلاسیش باشه.منم پیش مرگ شدم.امیدوارم تو وظیفم کوتاهی نکنم

آقا این جنس مخالف کلاسمون زیادی مثبت و اکتیوند!!!

جشن نمی رن تا کلاس گفت و شنود برند!!!

کاشکی حداقل هماهنگ شده بودیم یه شنبه رو بین التعطیلین کرده بودیم

آخه من شنبه هم کلاس ندارم

بابا زمستونم نه پاییزم اومد اما این پشه ها!!!!!

نظرات 28 + ارسال نظر

آیا اول شدم؟

بله
شما برنده ی یک دست آپاذتمان در جزایر هاوایی شدید

تف به ریا
ایشالا که موفق باشی عزیزم

خب از مثبتی درشون بیارید!!!
بیام کمک؟
واردم ها

بدو بیا کمکمون
من دست تها نمی تونم
من غریب افتادم
دخترامونم صفریند آخه

هوووووووووووووووووووراااااااااااا
دستت درد نکنه عزیزم
واقعا از این اجاره نشینی خسته شده بودم

قابلی نداشت حساب می کنیم

فردا که جمعه است
ایشالا شنبه اونجام

وااااااااااای
یعنی هم بهم خونه میدی هم پولشو؟

نه بابا
حساب می کنیم یعنی تو حساب می کنی اینا
پستو مطمئنی کامل خوندی؟نوشتم شنبه کلاس ندارماااااااااا

دستت درد نکنه
راضی به زحمت نیستم
همون خونه بستمه
دیگه نیازی به پولش نیست
چرا اتفاقا چون خوندم گفتم


تو از یه شنبه بیا
شنبه که کلاس نداریم

ای بابا ... همکلاسی های مذکر مثبتن ؟!

شکیب 1389/07/08 ساعت 22:09

الهام 1389/07/08 ساعت 22:09 http://elham-91.blogfa.com

منم سال دومم ! خوش وقتم از آشناییت

پیف پاف بهترین گزینه برای از بین بردن پشه ها !!

یونی که میری آپ که می کنی ان شالله؟! آقا جان به اندازه کافی وبلاگستان خالی شده !! شما دیگه نری هاااااا

الهام 1389/07/08 ساعت 22:20 http://elham-91.blogfa.com

رشتم رو که تو پستم گفتم !! رشتم کامپیوتره. و رشته شما؟!
پس دانشگات نزدیکه. خوب خدا رو شکر.

حسین خسروشاهی 1389/07/09 ساعت 05:33

سلام .
منظور بنده رو از کدوم کامنت متوجه نشدید؟

هه!

به پشه هه میگن ...شما ها چرا زمستونا پیداتون نیست ؟!

میگه : توی تابستون خیلی برخورداتون خوبه ؟!

دانشجوی مثبت مایه ی ننگ است !‌حالا هرجنسی که هست باشه !

عجب مصیبتی شده...این روزا هرچی دختر میبینم از پسرای دانشگاه شاکین...بابا همونم غنیمته نسل پسرا تو دانشگاه رو به انقراضه ها..

حسن 1389/07/09 ساعت 13:57 http://hasantaslim.blogfa.com

سلام
تغییرش دادم

به نظرت این پشه ها
روزا کجا میرن؟

رو دیوارا لالا می کننن

حسن 1389/07/09 ساعت 20:47 http://hasantaslim.blogfa.com

سلام
آهان من آدرسش رو برات تغییر دادم،نمیدونستم لوگوت رو تغییر دادی...
در ضمن کد لوگوت رو هم مثل دل و روده نریز تو وبلاگت کدها رو بزار بین این دو تگ که خوشگل تر بشه..
<TEXTAREA></TEXTAREA>

راستی شما تو شهرضا دانشجویی؟

حسین خسروشاهی 1389/07/10 ساعت 11:41

من منظورم شخص خاصی نبود. منظورم همه اونایی که ادعای انتظار فرج دارند. اولیش خودم. بعد اومدم من یه ژانر بنویسم قسمت اول رو که نوشتم دستم نرفت که قسمت دوم رو بنویسم چون چیزی که میخواستم بنویسم خیلی سنگین بود برا همین گفتم قسمت دومش رو هرکس خودش پرکنه

آهان!!!!
رمزو اگه ندادم بگین بدم.یادم نیست!!!

ایول به جنسهای مخالف کلاستون!

نخند یه وقت سرت میادها!

بالاخره که دست می زنی
بخند
ما که با خدیدن مشکل نداریم
گفتم نخندی برای این بود که عدل الهی گریبانتو نگیره!

وحید (وب گپ) 1389/07/10 ساعت 20:43

سلام.ااااااااااااااااا.عمه ات هم پس وبلاگی به اسم وب گپ داره.بابا دمش گرم.دی:

۳۸۱۱ 1389/07/10 ساعت 20:50 http://3811.blogfa.com

۱ . مرسی که اومدی و همون یه جمله هم که خوندی غنیمته :بی دی

۲. اسمم هم قصه داره ُ عدد فیثاغورثی تاریخ تولدمه

۳. من زیاد تبادل لینک نمی کنم ُ‌ ولی اگه موافق باشی بیا با هم تبادل لینک کنیم

۴. مخطلبت هم خوندم ُ ولی از اونجایی که ایران نیستم ُ نظری روش ندارم

خب یه وقتها ادم گیر می کنه.حالا بهش میرسی:دی

تازه یه وقتام اعتماد به نفست می زنه بالا فکر می کنی خودت می تونی این حال من بود!

تازه شدی مثل خودم فقط فرقمون اینه که من همیشه قاتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد