صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

صبح نزدیک است

الیس الصبح بقریب؟

به خونه ی جدیدم خوش آمدید

لطفاْ کسانی که لطف کردند و منو لینک کردند این لینکو بذارند
امروز روز اول دانشگاه بود

هنوز خوابگاه ندادند

اما آخرش می دند

تا  یه دو هفته باید برم و بیام

یادتون نره لینکو درست کنید

فعلاْ


نظرات 25 + ارسال نظر

تبریک میگم بهت.
می خواستم اونجا برات کامنت بذارم دیدم اومدی خونه جدید.
ولی یه چیزی این سرویس بلاگ چرا کامنتاش اینجوریه؟

تبریک میگم

لینکت کردم

مبارک باشه
چاکر آبجیمون هستیم میایم همین وب
حالا کلاس ترکی
سلام:سلام
مرسی:ساغول
خوبی؟:نه جور سان
همینا بازم خواستی بگو

خونه جدید مبارک دختر حوا. امیدوارم خونه جدید به دلت بشینه و توش احساس آرامش و راحتی کنی

الهه 1389/06/28 ساعت 22:01

سلام عسیس!
اینجا کجا ؟! بلاگفا کجا ؟!! چرا رفتی ؟!
اولین بار دارم تو بلاگ اسکای کامنت میزارم!
یه جوریه....!
ولی موباااارک باشه وب جدیدت!
مطلبای قبلیت تو اون وبت خوندم ممنون از اظهار نظرت در مورد وبم و اینکه دوسش داری! ولی انتقاد نکردی!
لینکت دُرُس کردم!
فعلا!

سلام بر دختر عزیز حوا
خونه ی نو مبارک

سلاااااااااااااام
لینکیدمت

سلام.
اینجا یه جوریه ها.
من که اصلاً راحت نیستم اینجا.

Hasti 1389/06/29 ساعت 17:02 http://hastimotarez.blogfa.com/

همه دارن از بلوگفا میرن...

هرچی خواستی بگو من ترکیشو میگم.
این الهه ی ناز منو دیونه میکنه هر روز میومدم تو وبت اینو گوش میکردم امروز دانلودش کردم هی دارم گوش میکنم

مبارک باشه.
راستی ادرس وبت رو اشتباه گذاشته بودی برام! یه h اضافه گذاشته بودی.

بچه سید 1389/06/29 ساعت 20:23

گل من باغچه نو مبارک

CrimsonRB 1389/06/30 ساعت 09:28

آخه چرا؟
ولی موفق باشین
ترم جدید
وبلاگ جدید
دانشگاه جدید
خوابگاه جدید...

مسیحا 1389/06/30 ساعت 09:58 http://www.ma30ha.blogfa.com

نمی دونم چرا بچه ها گفتن اینجا قشنگ نیست.
من که کلی با شکلکاش حال کردم.

بههههههههههههههههههههههههههه

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

لینکتو درس کردم

من عاشق آیکونهای بلاگ اسکایم

Ana 1389/06/30 ساعت 13:20

سلام خانومی ....خونه جدیدت مبارک عزیزم.....

شیرینیش کو؟

Hasti 1389/06/30 ساعت 14:43 http://hastimotarez.blogfa.com

لینکت رو درست کردماا بانو

سلام.مبارک باشه.

چـــــــی می خوای؟
هر چی بگی من کمکت می کنم.

سلاااااااااااااااااااام
خوبی؟

یک مقدار بسیار کمی آپیدیم
و البته ادامه ی آپمان در پست های بعدی است!

شهاب 1389/06/30 ساعت 23:05 http://chertgah.blogfa.com

مبارکه خونه جدید
ایشالا که به یمن و میمنت باشه

سلام...
ببخشید که دیر خبردار شدم...
خونه (مجازی) جدید مبارک!
همین طور خوابگاه جدید... پیشاپیش!!
لینکتونم درست کردم...

مبارکه خونه جدیدت

... 1389/07/03 ساعت 09:25

سلام.
درمورداین که پرسیدی باید چه رفتاری می کردم:
رفتاری از جنس آرامش.
گر چه که پر باشه از اظطراب...
رفتار مادرمون توی کوچه...
...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد